Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik denk dat JoshV weer zwanger is. Ze heeft het in haar vlog, als Nick een nieuwe auto koopt, over 3, 4, of 7 kindjes. Net alsof ze zich verpraat.

En even later heeft ze het over verjaardagstaart op kantoor en dat ze bijna elke dag taart heeft gegeten en dat haar broek daardoor wat strakker is en haar gezicht wat boller.

12 likes

Dank!!! Ik vroeg me zondag de hele tijd af aan wie Rob me deed denken.

2 likes

Sarah rebecca heeft weer een shoplog. Ik erger me aan haar woordgebruik. Alles is:
heul erg mooi, heul erg tof, heul cool, heul leuk, heul vet.
Grunchy, tacky(of hoe je het ook schrijft), chunky vest. Meid, wat heb je toch allemaal bedacht.

Lotte en Sarah gebruiken ook constant: ‘maar goed’. Ik hoor het nu alleen maar, omdat ik er op let natuurlijk.

12 likes

Ik heb dat bij Lotte (Sarah volg ik niet) als ze zegt dat iets supersuperlekker of supersuperleuk is. Altijd 2x super. Ik let daar nu ook teveel op.

1 like

Joe joe check je dm

Het zou zomaar kunnen maar ik denk eerlijk gezegd niet. Ze is net weer een beetje op de rit met haar gezondheid

Screenshots maken is niet mijn sterkste kant haha maar Denise heeft inderdaad een nieuwe vriend

19 likes

Huh maar hoezo 7?? Zou ze zich dan verspreken en is ze zwanger van een vierling nu. Dat zou heftig zijn.

1 like

Ik dacht dat dat kleedje zijn haar was :sob:

52 likes

Ik ook en dacht nog wow wat een mooie haren :joy:

5 likes

Volgens mij bedoelt ze dat ze nu 3 kinderen hebben (Alexis + de twee kinderen van haar vriend), versprak ze zich over een vierde kindje, en corrigeerde ze dat snel door er 7 achter te zeggen. Dus zoiets als:

“Voor 3 of 4 kindjes 
, of 7”

Ik denk ook niet dat ze zwanger is hoor, maar dit maak ik er uit op als het om een speculatie zou gaan

5 likes

Worden jullie ook al moe van de 466 stories van Anna n.ooshin bij Apple, ik wel NL. Zo erg hypen op al die Apple spullen, meer verkapte reclame

5 likes

nou zo verkapt is dit niet haha

4 likes

Ja!!! Heerlijk lijkt me dat. Haar zus had hem ook gekregen vorig jaar. Ik werd er best enthousiast over, totdat ze zei dat het normaal 3600 euro kost :neutral_face:

1 like

Ik was ook al zo jaloers toen Saske die (volgens mij toch) ook gespond kreeg. Ik wil verdorie ook van m’n lenzen af maar heb zo’n bedrag niet even liggen.

1 like

Ja die kreeg ze eerst omdat Teske niet durfde.

1 like

Annemerel vraagt vanmorgen om onderwerpen voor ‘‘Run Baby Run’’ op haar blog en heeft nu het ‘‘7 tips om een regenloper te worden’’ geschreven. Ik vind het leuk om haar te volgen en om haar vlogs te kijken, maar dit is toch niet echt een inspirerend artikel?

Laseren is wel ‘goedkoper’! Nog steeds duur maar wel de beste beslissing van mijn leven haha.

1 like
Samenvatting

Ja dat kan maar waar ik het heb gedaan heb je levenslange garantie. Dus mochten mijn ogen achteruit gaan dan mag ik daar die behandeling gratis weer laten doen. . Mocht het resultaat niet optimaal zijn is dat eigenlijk altijd nog te corrigeren dus gevallen dat er echt iets compleet mis gaan zijn heel klein.
Waar ik het heb laten doen hebben ze verschillende methodes om je ogen te laten laseren. Je hebt eerst een vooronderzoek en dan wordt er besproken of je ogen geschikt zijn en welke behandeling. De behandeling zelf duurde nog geen kwartier, ik heb vooral lang zitten wachten haha. Bij de behandeling die ik heb gehad worden je ogen eerst verdoofd en daarna wordt er met een apparaat een flap gemaakt die ze dan later opzij klappen en dan laseren ze met een ander apparaat je oog. Ik heb er zelf eigenlijk weinig van gemerkt tijdens de behandeling dus kan het ook niet zo goed uitleggen haha. Vervolgens werd ik naar een donkere kamer gebracht waar je even tot rust kan komen en krijg je uitleg over hoe je je ogen moet druppelen. De eerste paar uren had ik wel pijn aan mijn ogen en kon ik het zonlicht niet zo goed verdragen. Ik ben gewoon thuis gelijk gaan slapen en nadat ik wakker werd had ik eigenlijk geen pijn meer. Mijn zicht was ook direct al beter. Binnen 2 weken was mijn zicht helemaal goed dit in verband met het wondvocht wat er kan ontstaan waardoor je sterkte niet meer - is maar juist + maar dit was niet vervelend en is dus helemaal weg getrokken. De dag daarna had ik een controle en een week daarna en 6 maanden na de behandeling.
Hoop dat dit een beetje duidelijk is haha. Ik vond in ieder geval het laten verwijderen van mijn verstandskiezen erger dan dit.

15 likes

Nog even om hier op terug te komen (ik kijk de vlog nu pas). Mooi ook dat wanneer Willemijn bij die 2 schoenen vraagt welke Jelle daarvan mooier vindt, hij alsnog naar de sportschoenen wijst. Goedzo jongen, lekker vasthouden aan je eigen mening! :joy:

44 likes