Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Huh zijn er mensen die niet hun tandenborstel natmaken??

Je zeept je handen toch ook niet in zonder water??

Niet vervelend bedoeld maar ik krijg gewoon een error hiervan :laughing:

48 likes

Verkeerde volgorde ook natuurlijk, eerst tandpasta erop dan pas natmaken en hopen dat de tandpasta niet wegspoelt

29 likes

Ik doe eigenlijk beide haha sowiesooo voordat je tandpasta rrop doet, dat 100% en soms ook nog erna ja.

9 likes

Die mensen slikken vast ook paracetamol weg zonder water

17 likes

je mond is toch nat van zichzelf

1 like

Jawel :grimacing::grimacing: eerst zeep verdelen en dan water erbij zodat het al overal op mā€™n handen zit

6 likes

Ik gebruik Proglasur, misschien ligt het aan de tandpasta. Maar het smelt en schuimt gewoon in mijn mond. Ik poets ook elektrisch.

1 like

En toch voelt het raar, zoā€™n droge tandenborstel

4 likes

Mijn moeder kauwt dus op haar paracetamolsā€¦ daar ben ik laatst achtergekomen toen ze hier logeerde. Echt WALGELIJK, ging echt over mā€™n nek. Ze is ervan overtuigd dat het dan beter wordt opgenomen in haar lichaam :face_vomiting:

23 likes

Zonder moeite.
Beter dan een vriend die van de allerkleinste pilletjes al 3x moet kokhalzen en hem met 20 slokken door moet slikken. Een paracetamol gaat gerust in 4en

4 likes

Alleen kauwtabletten hebben die functie. Gewone tabletten moet je gewoon in zijn geheel doorslikken of hooguit breken dmv de breukgleuf. :sweat_smile:

2 likes

Ik kouw ze tegenwoordig ook, niet helemaal fijn maar kleine stukken zodat ze makkelijker wegglijden met water. Ooit tijdens een keelontsteking kon ik niet goed slikken waardoor die pil zo achterin bleef plakken, waar je ook net niet meer bij kan. heeft echt een uur geduurd voordat ik hem doorgeslikt kreeg

Oohh dit vind ik altijd zo vies, die plakkerige zeep in je viezen handen verspreiden en dan pas wat water. Ik doe andersom.
En tandpasta met water, anders vind ik het zo droog en spuugachtig. Ik houd juist van dat schuimige.
Heel interessant ook dit :stuck_out_tongue:

2 likes

image

Sorry ik moest dit posten. :see_no_evil:

24 likes

Ik proef nu gewoon die nasty smaak in mā€™n mond, oh wat goor :sob:

@V.Kirby Het was een gewone paracetamol en ze bleef echt maar malen erop! Oh Ik herleef het nu gewoon allemaal weer opnieuw :dizzy_face:ā€:dizzy:

Kun jij goed pillen zoals paracetamol inslikken?

• Ja makkelijk
  • Alleen makkelijk als ze een glad laagje hebben zoals ibuprofen
  • soms wel, soms niet
  • ugghee ughee nee brrrrr

0 stemmers

1 like

Zonder water? Of Ć¼berhaupt?

Ć¼berhaupt

2 likes

Mijn ex deed daar altijd zo imbeciel over. Moest letterlijk een paracetamol in 4 stukken doen en dat dan met iets weg eten :nauseated_face: