Ik kan het nu makkelijk maar heb jaren pilletjes moeten pletten en met confituur of yoghurt gegeten/de oplosbare versie of zelfs malariapillen die ik maar 1x per week moest nemen ipv elke dag omdat het écht niet lukte. Na mn rugoperatie heb ik heel veel pijnstillers genomen en zo heb ik het een beetje geleerd denk ik
Een kwart van de keren dat ik paracetamol slik ga ik kokhalsen heb pas echt pillen leren slikken door de pil, ook al is die mini en slik ik die nu door zonder water
Ik los paracetamol altijd op in een klein beetje water… en mn tandenborstel hou ik eerst even onder de kraan want anders poetst dat echt niet fijn.
Doe je de kraan dan open om je handen nat te maken, dan weer dicht als je gaat inzepen en dan weer open om af te spoelen? Of laat je de kraan de hele tijd lopen?
Ik doe dus ook altijd meteen zeep op droge handen, dus ik verbaas me dat anderen dat anders doen
hebben wij dezelfde ex?
Ik bedenk me nu pas dat jullie het waarschijnlijk over vloeibare zeep hebben. Ik stelde me al steeds voor dat je met een droog blok zeep over je droge handen zat te wrijven en ik vond het zo gek dat jij en @Insouciance dat normaal vonden.
Klinkt ook als de mijne. Wat een big cry baby.
Huh!? Zijn jullie mijn exen? Ik ben namelijk big cry baby als het om pillen gaat
Zucht, Yvonne gaat een “juice plus” pakket aanbieden voor 10 euro per maand, met exclusievere roddels voor een klein groepje via Telegram. Deze meid probeert echt op elke manier geld binnen te harken hè? Ulgh
Ben benieuwd wie er zo gek is om daar voor te gaan dokken.
Zou kunnen, hij deed het met half Nederland.
Hahaha sorry maar wat is dit een vies woord
Oeh bedankt voor de tip, ik ga hele album weer eens luisteren want die had ik!
Echt iedereen die niet van paracetamol slikken houd: koop deze: Etos Paracetamol 500 mg Ovale Tablet 50 EA | Etos
Wat een redding.
Nou wie offert zich op? Tikkie in dit topic? We hebben wel een beetje content nodig natuurlijk, anders blijven we nog 3 dagen over paracetamol en tandpasta praten.
Vloeibare zeep schuimt beter met natte handen. Deed het ook nooit maar Corona heeft me geleerd wat blijkbaar de juiste manier is om je handen te wassen en toen kwam ik daar achter
De hele functie van zeep is ook dat het de moleculen verbind van vet/vuil aan water. Hydrofoob en hydrofiel. Dus er moet water bij gedaan worden omdat het anders niet werkt.
(Als ik het goed gehouden heb van de chemie lessen).
In de categorie Noor en haar bruiloft vind ik ook Claire Lucia en New York. Wat een drama queen zeg is