Hahaha ze heeft nu een spon van gepersonaliseerde kamerjassen voor haar bachelorette (die Mascha ook continu spont).
Ze is nu gewoon aan het trollen maar het irriteert me eigenlijk genoeg dat ik hoop dat er een storing is op de dagen dat ze echte posts maakt over de bruiloft en dat die blijven hangen op 13 likes om vervolgens helemaal uit iedereens algoritme te verdwijnen.
Zal dār leren.
Ik vind bruiloften toch een partij saai. Echt burgelijk dat ze t zo uitmelkt
Wie zou zingen op de bruiloft der bruiloften? Alleen D-keuzes
- Douwe Bob
- DrƩ Hazes
- Dotan
- Davina Michelle
0 stemmers
Ik kies voor Davina omdat zij nog een aardige meid lijkt.
Maar ik mis Do in deze poll
Misschien heb ik onder een steen gelegen maar waarom maakt ze er zoān hele happening van met geheimzinnig doen over de datum enzo?
Thomas Berge.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan. Haar muziekcarriĆØre is iets te ver in Heaven.
Schaam je diep
Ik vind al die trouw en bachelorette dingen zo saai ik skip het steeds als het weer langskomt. Echt overkill kan in mijn hoofd ook al invullen hoe die trouwfotoās op een chateau eruit zien. Lijkt me dan wel weer leuk om de vlog van Mascha terug te kijken hierover.
Spanning, sensatie en aandacht.
Weten jullie nog dat Do een niet onaardige Engelse single had?
Jammer dat ze direct daarna met Marco ging zingen en hele lelijke covers van nummers ging inzingen.
Queen of jetlags donāt know her
Cancelled!
Ik snap haar wel! Het gaat zo schuimen met water erbij
Ik maak mn tandenborstel ook nooit nat?
Edit: Ik vind dat ook geen chill gevoel in mān mond, want dat lijkt het alsof ik een door iemand anders gebruikte tandenborstel heb.
Straks worden mensen nog gecanceld omdat ze wcpapier vouwen.
Sowieso
Wie vouwt nou weer
Ik krijg rillingen bij dit idee
Zoān droge tandenborstel met tandpasta, dan krijgen je tanden toch ook zoān stroef gevoel