Mening
Ik heb deze film in de bioscoop gezien en vond hem toen echt hilarisch. Deel 1 en 2 vond ik daarna maar saai en langdradig. Nou, ik weet niet wat er ondertussen met deel 3 gebeurd is, maar ik vond het een erg lange zit. En dan tegen het eind raken ze het spoor echt bijster dat beide mannen haar tillen naar het ziekenhuis en hoe ze dan door die deur heen gaat. Het is zo bizar dat het wel zorgt dat je moet lachen, maar het is echt too much.
Mening
Lag al een eeuwigheid in de kast te wachten op een eerste kijkbeurt en ik was echt verrast! Vanaf het eerste moment sluit je de hoofdpersonen in je hart. Ze zijn allemaal wel maf/uniek maar normaal. De vader werkt je trouwens vanaf het begin op de zenuwen en je wil hem wel een stomp verkopen als hij over dat ijs begint, eikel. Het einde is echt zo leuk gedaan. Ik las ergens dat Captain Fantastic wel heel veel heeft afgekeken van deze film. Dat zou best wel eens kunnen, ze hebben dezelfde sfeer ook wel. En iets raars met de dood
Mening
Voor de tweede keer gekeken en vind het echt nog steeds een onwijs leuke verstand op nul film. Charlize Theron is echt een knappe chick en ze speelt haar rol met verve. Het moment dat ze gescheiden wordt van Quenty en wat er dan met haar gebeurd, bah, echt naargeestig. Ik vraag me wel af hoe zij ontsnapt is. Erg hoogdravend en diepzinnig is het allemaal niet, vermakelijk wel
Mening
Dol op Kirsten Stewart en ook hier vind ik dat ze een leuke rol neer zet! De andere acteurs vond ik wat over the top overkomen. Ik las dat alleen in geen een recensie terug, dus misschien ligt het aan mij. Wel jammer dat er zo de nadruk gelegd moet worden dat het anders is dat ze een lesbisch stel zijn. Word tijd voor een film die gewoon normaal er over doet. Verder vind ik het wel een van de betere kerst romcoms!
Ik ben begonnen met Blue Valentine en ga binnenkort Moulin Rouge nog maar eens een keer kijken. Ook staat The invisible life of Euridice Gusmaoâ op de planning.