Ja, gisteren gezien. Ik vond 'm erg leuk en vermakelijk om naar te kijken. Vooral de outfits van Patrizia zijn fantastisch, en Lady Gaga IS haar gewoon.
Het is wel een lange zit, en vond er geen grote bijzonderheden in zitten (ook omdat je het verhaal waarschijnlijk al wel aardig kent), dus spectaculair is het ook weer niet. Maar al met al gewoon goed gemaakt, leuk om naar te kijken, en heb me ondanks de duur echt niet verveeld!
@kali nooo je had nog iets gepost toch over French Dispatch. Wou nog reageren maar kan me nu niet meer herinneren wat er stond haha (alleen iets over die zoom ins)
Ik vond hem wel heel leuk! Wel echt super vermoeiend om naar te kijken omdat elke scĆØne zoān plaatje is waar echt super veel gebeurt. Deed me aan die kinderboeken denken met zoān doorsnede van een gebouw waar er in elke kamer iets anders gebeurt. Maar dat heb ik ook bij andere films van wes anderson.
Vond de verhalen individueel wel heel leuk, maar doordat het in drieƫn was gedeeld had ik het idee dat ik naar een super lange film zat te kijken
haha shit ja sorry het was zoān brabbel verhaal dat ik dacht ja hier heeft natuurlijk niemand zin in
maar ja dat ik hetzelfde had als dat krantenartikel wat je aanhaalde, en dat ik dacht dat anderson dat ook wel doorhad en daarom zo veel zwart wit want homogener heeft gemaakt. en dat het leek alsof hij gewoon een paar random concepten had die hij voor de lol uit wilde werken maar niet echt als geheel kon maken.
die zoom vond ik een nice effect maar niet zo passen bij de scenes, en ook jammer dat het maar 2 keer in de film gebeurde. dus het was geen continuĆÆteit door de film heen en ook niet onwijs passend bij die momenten (ook niet als anti-effect om het anti)
@Max ja vond het ook lang voelen, ook omdat er niet enorm veel coherentie in zat dus. maar wel leuke stukken, mn lievelings was denk ik hoe lea seydoux werd afgebeeld in verschillende stijlen deed me een beetje helmut newton esque aan soms
Zij was toch Simone de gevangenisbewaarder? Ik vond die overgang van naakt naar compleet in uniform heel leuk (en grappig!)
Zoveel bekende acteurs trouwens!
ja!
Ik vond 'm echt wel chill eigenlijk! Inderdaad weinig coherent maar dat vond ik juist wel leuk passen bij het concept, van een krant/tijdschrift verwacht ik ook niet per se dat de artikelen op elkaar aansluiten. Scheelt misschien wel dat ik van tevoren niet het idee had naar een samenhangend iets te gaan kijken, dus ik was tijdens het kijken ook niet op zoek naar de link tussen de verhalen ofzo. Ik had geen plot verwacht dus ging voor de Wes Anderson vibes en ik kreeg Wes Anderson vibes, dus ik was wel gewoon gelukkig haha. Ik kan films zonder duidelijk plot sowieso vaak wel waarderen dus dat scheelt misschien ook nog wel
Ik heb hem vanavond gezien! Vond het een leuke sfeer hebben deze film, maar vind wel iets heel raar aan het plot. Zet het even in een spoiler
Waarom bestaat hij niet echt?! Ik vind het een gemiste kans dat ze Tom niet dakloos hebben gemaakt, dat had perfect in het verhaal gepast. Eerlijk gezegd had ik zelf verwacht dat het daar naar toe ging. Die hele āhij heeft haar zijn hart gegevenā vind ik echt afbreuk doen aan een verder fijne gezellige verhaal.
Het voelt ook totaal niet logisch want waarom zei niemand dat ze in het luchtledige praatte? Al die dingen als de tuin, de dingen in de lucht en de schaatsbaan moeten we aannemen dat ze dit wist door hem. Ik vind het idee wel tof hoor, dat je door een transplantatie gedachten hebt van de vorige āeigenaarā, maar had het dan anders gefilmd. Met meerdere perspectieven dat je ook ziet dat ze praat tegen niemand oid. Of misschien is dit meer iets voor een boek. Die al bestaat, denk bijv. aan āik zal je nooit vergetenā van Cecelia Ahern.
De acteurs zijn wel goed, de bij personages zijn amusant en Kate is stom en leuk tegelijkertijd en Tom is knap. Wel echt de ingrediƫnten van een romcom/kerstfilm.
(okƩ een puntje nog. Wanneer zijn niet hetero relaties eindelijk eens normaal? Weer iemand die voor haar ouders haar relatie met haar huisgenote verborgen houdt. Het begint een beetje te irriteren. Verzin eens iets nieuws)
Over dat laatste: check The Christmas House en Coyote Creek Christmas
Weet iemand welke film mijn vriend bedoeld?
Het is een kerstfilm, kind in de film heet Kleine/Little?, Ze gaan naar de noordpool en daar is de slurf van de speelgoedinpakmachine kapot.
Jaaaa kleine blauwteen! Was mijn favo vroeger
Jaaa dat is hem haha! Thanks haha! Hij staat zelfs op Youtube haha.
ik ga hem denk ik nog ns herkijken had ook 0 trailer of verhaalomschrijving uberhaupt gezien, dus ik zat denk ik met de verkeerde verwachtingen ook
Ja denk dat dat bij deze film wel verschil kan maken, benieuwd wat je er na de tweede keer van vindt!
Ik ook, ik vond hem wel tof maar kon het af en toe niet volgen. Lady gaga was top
Ik heb vrijdag Harry Potter 1 in 4dx gezien, vond het erg leuk gemaakt! Soms wel fris. Maar de effecten waren leuker dan ik had verwacht. Had graag nog Venom in 4dx willen zien maar gaat em niet worden voorlopig
Haha ik heb vorig jaar ook Harry Potter 1 in 4dx gezien en hoewel het echt een leuke ervaring was, vond ik het ook wel heftig hoor
Vooral die stukken met zwerkbal dat je door zo een ding in je rug werd geramd. Niet echt een ontspannende filmervaring.
Ja de beukjes in de rug vond ik er goed bij passen, maar snap wel dat t too much kan zijn ook echt 2 van die āvuistjesā
Wil je met mij een keer naar 4dx?
Ik heb gisteravond voor t eerst āDancer in the darkā gezien en ik ben er nog steeds door van slag.
Ik hield al van Bjork haar muziek, maar ik vind haar nu echt helemaal briljant.