Mooie film, staat op Netflix. Dev Patel is ook echt knap vind ik.
Deze week The Skin I Live In gezien, oef goeie en disturbing film. Heb me geen moment verveeld. Wel TW: verkrachtingsscenes
Vandaag wonder woman 1984 gekeken en ben positief verrast! Alle recensies die ik had gelezen kraakten de film echt af. Zo slecht vond ik het niet, maar het is ook zeker niet fantastisch.
Gal Gadot is nog steeds zo tof als wonder woman en ze is ook weer in deze film prachtig. Ik vond het hele idee van een wens doen eigenlijk heel leuk, maar bepaalde keuzes zijn wel raar. het is nogal een sissend einde want iedereen trekt zijn wens in en that’s it. Ook vind ik het wel een beetje een gemiste kans dat de god niet ergens is op komen dagen. Het cheeta pak vond ik grappig maar is zeker niet mooi gemaakt zoals zoveel recensie al zeiden. Hoe ze Chris Pine terug hebben laten komen en toch niet vind ik heel sterk en geloofwaardig gedaan. Leuke knipoog ook met dat pak later. Sowieso is de styling weer tof. Haar kleding is zo vet. WonderWoman is als jong meisje echt adorable. Goede actrice ook! Je gelooft dat ze ontzettend goed en sterk is en vol overwinningsdrang zit. Ben heel benieuwd hoe haar carrière er uit gaat zien.
Het is niet het niveau van het eerste deel helaas. Ik zou het tof vinden om haar nog eens te zien en dan met echt een leuk avontuur weer vol met goden, haar amazone strijders en een knappe vent. En anders vind ik een hele film over de jonge wonder woman ook een goed idee.
Ik heb zin om een kerstfilm te gaan kijken, iemand tips voor een romcom? Beetje vergelijkbaar met princess switch, a christmas prince, a cinderella story.
Love Hard? Zelf nog niet gezien maar lijkt me leuk
Ik vond Love Hard erg leuk. Holidate ook een aanrader. Allebei op Netflix
Ik vond “happiest season” op Netflix ook wel leuk!
The holiday calendar vond ik heel leuk
Last Christmas lijkt me ook heel leuk. Met oa emma thompson
Ik kijk nu Save Yourselves! Een hipster/millennial apocalyptic film. Echt spot on tot dusver haha, ik ken al deze (irritante) mensen.
@Marquez @Hippe_kikker waar kijken jullie last Christmas? Kan het niet op Netflix en Videoland vinden en verder heb ik geen betaalde diensten.
Hij stond op Amazon prime… en ik heb m in de bios gezien (toen dat nog kon )
Aanrader: Last night in Soho.
Geweldig kleurrijke, bombastische mysterie/thriller, je kijkt je ogen uit. Heerlijke muziek en een ontzettend interessant plot waarbij je blijft raden hoe t zit EN het einde is mega satisfying
Heeft iemand House of Gucci al gezien? De recensies lopen echt enorm uiteen
ben net naar french dispatch geweest. had heel lang geen filmhuis achtige film gezien dus was cinematografisch heel satisfying as wes anderson does, maar vond het verder vrij rommelig en willekeurig.
het kwam op het einde ook niet persé samen (wat je dan wel verwacht met losse verhalen) en de verhalen op zich waren net niet sterk genoeg om het een mooi geheel te laten vormen. acteurs kwamen ook niet helemaal goed uit de verf in hun rollen terwijl het wel een goede cast was, maar misschien ben ik te kritisch.
prima wegkijker als je zin hebt in een cinematografisch sterke film met vermakelijke karakters, maar geen anderson masterpiece ofzo.
zit nu op letterboxd te kijken en de reviews zijn heel lovend, ben benieuwd wat forummers er van vinden als ze m hebben gezien!
@Hejira Nice, we twijfelden tussen die of deze, binnenkort die maar checken dan
Heb je de film al kunnen vinden? Ik heb de film zelf geleend van de bibliotheek!
Ja ik vond het ook heel rommelig
Ik las ook een recensie (volgens mij van Volkskrant) waarin stond dat er de hele tijd zo veel gaande is (in die typische Anderson stijl) dat je op een gegeven moment een beetje een overload krijgt. Dat gevoel had ik ook. Maar op het einde dacht ik, huh oke dit is het? Ook heel wazig dat sommige grote namen echt 1 zin zeggen in die hele film
Nee helaas, maar heel toevallig heb ik sinds vandaag een maandje Amazon prime dus nu kan ik hem kijken. Wat een toeval dat je net nu mij eraan herinnert.
Ben nu ook een kerstfilm aan het kijken, The holiday calendar.