Die vond ik ook verrassend leuk! Aan het begin dacht ik oh god waar gaat dit heen, maar werd snel beter.
Een hele tijd geleden heb ik een film gekeken en die eindigde met dat de hoofdpersoon een ander ging opeten/delen ervan ging eten. Dat was echt super weird, want niets daarvoor wees er op. Althans, ik had dat idee niet. Dus ineens was het ook super bloederig enzo.
Volgens mij was de film Frans (maar weet het niet zeker) en een van de personages had een soort matrozen pakje aan. Er is ook een scĂšne met een kar vol hooi dacht ik. En er komen ook vrouwen in voor. en het was ook iets met het strand volgens mij.
Nou goed het was echt een hele rare gare film alleen ik kan er maar niet opkomen hoe die toch heet. Heeft iemand hier enig idee?
Doet mij denken aan Perfume: the story of a murderer! Heel bizar dat verhaal
Dit is hem niet maar snap wel waarom je er aan moest denken. Idd is dat ook een heel weird verhaal!
Wat is die nieuwe Cinderella van Prime sleeeeecht, mijn god.
Youâre gonna know my NaHaAaaameeea
En James Cordonâs spermahoofd zit voor eeuwig op mn netvlies gebrand en ik heb die film niet eens gezien.
Net Four good days gekeken met Mila Kunis. Vond het een goede film, rakend. Representeert bepaalde aspecten van een verslaving erg goed, maar ook bepaalde dingen wat minder, zonder te spoileren. Overall wel een aanrader.
Wat is âMalignantâ een kutfilm zegâŠhad me echt voorbereid op een spannende horror door de ratings en recensies maar dit is waardeloos.
Jammer!
Meestal zijn James Wan films op zân minst oke.
Het blijkt een heel polariserende film te zijn dus gewoon kijken, misschien vind je het wel goed!
Ik vind het dom, belachelijk en
Heb jij m in de bios gezien?
Want dan stream ik m wel eens later en ga ik er geen ticket voor betalen, ga sowieso Candyman in de bios kijken, daar heb ik goeie hoop op (love het origineel en love Jordan Peele)
HBO max.
(Heb de nieuwe Candyman wel in. de bios gezien en die vond ik ook teleurstellend, niet slecht maar het origineel is eng en dit was een allegaartje. Misschien ben ik een horror snob lol).
Eens over candyman helaas.
Parasite staat op Ziggo sinds kort!
Of was al langer zo, maar valt me nu pas op
Ik was gisteren naar Dune en ik vond het echt heeeeel vet. Verhaal was wel oké, er gebeurde niet zo veel, maar esthetisch echt zo indrukwekkend. Echt een film om in de bioscoop te gaan kijken.
Heeft iemand de indringer al gezien? Die nieuwe videoland academy film? Ik snap er niks van
Ik kijk ook nu. Wat is dit joh
Ja ik vond t ook raar. Sterfshow vond ik goed trouwens! Vanavond gaan we de derde kijken
Sterfshow ga ik ook kijken! Die laatste weet ik niet want die doet me heel erg denken aan Black Mirror, twijfel of het dat niveau kan evenaren haha