Filmtopic

The ugly truth jaa :heart_eyes:

1 like

Zootropolis! :heart: @Vaiana

2 likes

Ik heb net Mommy gekeken maar m’n hart is echt gebroken nu :sob:
Echt een mooie film

2 likes

tumblr_nynv7as6U01qjgyvoo1_400

4 likes

Meest frustrerende scène uit een film EVER :rofl:

1 like

Is dat deze film? Is het qua sfeer beetje vergelijkbaar ook met Manchester by the sea? (Dan weet ik dat ik ff een geschikt moment uit moet zoeken, haha)

1 like

Ja die is het!
Nee Manchester by the sea bouwt vrij kalm op, Mommy is vanaf het begin al heel erg “in your face”. Ik vind ze niet te vergelijken eigenlijk, maar als je bedoelt dat je er wel even van moet bijkomen/de film je bijblijft/je er niet per se blij van gaat worden dan wel ja.

Can’t wait. Sowieso vanaf september heel wat interessante films in de bioscoop. Eiffel over Gustave Eiffel, de ingenieur van de Eiffeltoren. De veroordeling over de Deventer moordzaak en ben ook wel nieuwsgierig naar de film over Frida Kahlo.

6 likes

Zware dag gehad. Dus ik ga met wijn en pizza op de bank een film kijken. Nog tips?

1 like

Ik heb Fatherhood nog op m’n lijstje staan (Netflix)

2 likes

Als je een hele foute film wil zien die wel erg grappig is kijk dan Sausage Party. Beste R-rated animatie ever.

3 likes

Jaaa erg zin in deze!

1 like

Heb de film i still believe gekeken. Hele mooie film. Maar eigenlijk was ik meer toe aan humor vandaag. Ga nog maar wat kijken misschien fatherhood ja.

2 likes

Fatherhood vond ik top :heart:

2 likes

Wow ik heb deze film echt gedelete uit mijn geheugen. Ik zie dat hij het nog best ok doet op IMDb, maar ik vind het echt de slechtste film die ik ooit heb gezien :sweat_smile:

Ik vind het echt onwijs goed bedacht en ze blijven alles stug volhouden, dat het normaal is. Hoe verzin je dit?! Maar verder het zit bomvol seksgrappen, grappen die op het randje zijn en sommige grappen zijn gewoon bijna iehl. Juist dat maakt het leuk, al moet je wel zin hebben in deze humor. Dus ja snap wel dat je het een slechte film kan vinden ja. Gevalletje you hate it or you love it.

Die een na laatste scene is wel echr de meest rare die ik ooit heb gezien hoor. In de bioscoop was dit ook echt heel weird, haha, de hele zaal viel stil in een ongemakkelijk what the fuck is dit nu grappig of niet.

1 like

Iemand Ingrid Goes West gezien?

Staat op netlfix, gaat over een meisje met een social media obsessie die dan een influencer gaat stalken/proberen vrienden mee te worden.

Heel grappig, donkere komedie en de actrices zijn allebei heel leuk en de zoon van Ice Cube is hot.

Aanrader.

7 likes

Ik heb in het vliegtuig Unpregnant gekeken, ik had maar iets gekozen want er was niet echt een andere film die in wilde zien. Maar ik vond hem dus echt leuk!

Soort road trip/tiener film dus geen hoogstandje ofzo maar er zat wel een beetje diepgang en feminisme in. Ik kon gelijk merken dat het geregisseerd was door een vrouw, echt verfrissend.

Dus leuke film voor als je wat luchtigs wil kijken!

5 likes

Één van mijn lievelingsfilms is Bridges of Madison County. Weet iemand of er vergelijkbare films zijn met een ‘the one that got away’- geheime liefde- ik voel de spanning tussen ons maar het kan niet- thema? Haha lekker specifiek wel.

1 like

Deze misschien?

Oh en brokeback montain

1 like