Filmtopic

Me before you. Heb laatst ondanks ik m al eerder heb gezien laatst zo zitten janken hierbij. Maar misschien was ik gewoon labiel die dagšŸ˜‚

Oh en demain tout commence. Heb toen in de bios ziten janken. Maar wel frans dus wel opletten, daar moet je ook maar zin in hebben.

1 like

Coco op disney :cry:

5 likes

Bij de film Remember Me moet ik telkens janken, vooral het eind.

3 likes

Ik heb laatst Fatherhood gekeken en zowat de hele film moeten huilen :see_no_evil:

3 likes

Manchester by the Sea is echt afschuwelijk treurig. Geen garantie dat het huilen binnen een dag weer ophoudt though

2 likes

Niet echt typische huilfilms maar Marley & Me en Up doen me altijd wel huilen op een bepaald moment. En Remember Me zoals @Blush zegt, kan al bijna janken als ik er alleen maar aan denk

3 likes

Geen idee of die op Netflix of ergens staat maar : Hatchi. Helemaal als je zelf huisdieren hebt.

De enige films waarbij ik ooit wat tranen heb moeten laten zijn The Boy In The Striped Pyjamas & Room.

1 like

Ja Hachi! Ik heb bij die film echt tranen met tuiten gehuild en ik had niet eens huisdieren! Staat trouwens nog op Netflix

1 like

Ik worstel me door ā€œBlood red skyā€ heen op Netflix. Wat een gare film, en toch wil ik weten hoe het eindigt.

Nou ik heb weer wat gezien hoor.

Rust Creek - 3/5 - Nieuw op Netflix, gaat over een meisje dat gestrand raakt in de bossen van Kentucky, waar ook criminele creeps zitten. Raad hem niet heel erg aan, was vrij saai.

Het Diner - 2/5 - Stond op Videoland, wat een kutfilm, zooo traag.

13 Going On 30 - 3/5 - Grappig en kijkt lekker weg, had dit als tiener helemaal leuk gevonden haha.

Chernobyl 1986 - 3/5 - Nieuw op Netflix. Kreeg een slecht cijfer op imdb maar ik vond het alsnog wel een spannende en okƩ film. Alleen niet te vergelijken met de serie, die is echt 5/5.

The Last Letter From Your Lover - 4/5 - Ook nieuw op Netflix. Heel leuk! Gaat over een journaliste die liefdesbrieven uit de jaren '60 vindt van een vrouw en man die een affaire hebben.

50 First Dates - 4/5 - Geen idee waarom ik deze nog nooit had gezien, maar zoals verwacht een hele leuke comedy.

The Miseducation of Cameron Post - 3/5 - Wel een prima film op Videoland. Gaat over een meisje in de jaren '90 dat naar een christelijk opvoedkamp wordt gestuurd omdat ze op vrouwen valt.

3 likes

Ik heb laatst All together now gekeken op netflix. Vond het een leuke film en moest ook wel huilen, maar ik jank al snel bij films.

Zoooo A24 gooit ff een trailertje online voor Lamb, komt 8 oktober uit.

Ik wil dit aan de ene kant heel graag kijken en aan de andere kant heel graag niet

3 likes

Ziet er interessant, maar ook eng uit.

Oh Godā€¦ik ben mega benieuwd hiernaar maar ik weet niet of ik dit kan kijken, heb zoā€™n vermoeden dat er veel dooie beesten voorbij komen.
Moet ook denken aan ā€œBlack sheepā€ maar dat was absurde komedie en dit is gewoon terror haha.

1 like

Heeeel vet, echt heel veel zin in!

1 like

Hmm nee dat denk ik eigenlijk niet!

1 like

Last letter from your lover - traantje weggepinkt, erg mooi, ook qua styling etc.
Bij de aftiteling kwam ik erachter dat het een film was naar een boek van Jojo Moyes. Houd wel van haar boeken dus vond ik ā€˜grappigā€™ om achter te komen.
Deed me af en toe denken aan Bridges of Madison County :heart:

1 like

Ben ik weer! Deze keer ben ik op zoek naar een feelgoodmovie, eentje waar ik echt een fijn ontspannen gevoel aan overhoudt. Mag zowel animatie als ā€˜normaleā€™ film zijn, disney+ en netflix :slight_smile: Coco & ratatouille vond ik bv heel erg leuk, ook iets melig als Sisterhood of Traveling pants kan ik soms wel waarderen.

Charlieā€™s Angels (die met Kirsten Stewart), Monte Carlo, the Princess and the frog, Rapunzel, captain fantastic, the ugly truth, blended.

1 like