Durf te vragen #5

Yes, is goed!

2 likes

Dit zijn de oude van de action. Die zijn inderdaad niet meer te krijgen.

Het zijn er niet veel, maar hij mag het zo hebben hoor.

1 like

Ik ben nou wel heel benieuwd wat ie ermee doet :stuck_out_tongue:

4 likes

Als het kan zou ik ze terugbrengen. Loopt soms ook iets uit. Anders een zooltje of zo’n kussentje erin?

Had je deze website (is van de overheid/douane daar) al gevonden? Lijkt wel vrij duidelijk te zijn zo op het eerste gezicht

Nee nog niet! Ik zat voornamelijk op Nederlandse sites te kijken, maar postnl en een andere website spraken elkaar tegen. Ik ga er zo even na kijken, thanks!

edit: Volgens mij moet ik voornamelijk uitkijken dat ik niet iets met honing of citrus peel opstuur. Best wel interessant die lijst eigenlijk haha.

1 like

Haha, dat snap ik. Hij verft miniaturen voor o.a. bordspellen. Sommige effecten maakt hij met wattenstaafjes. De kartonnen stokjes gaan dus blijkbaar pluizen. En hij kan met plastic stokjes heel lang doen, dus vandaar. Klonk misschien spannender dan het is😛

12 likes

Juist niet, leuk! Mag je een foto van iets delen dat hij gemaakt heeft?

2 likes

Ja! Ik heb even toestemming gevraagdđŸ€“

Dit is een miniatuur van het spel Gloomhaven.

44 likes

Misschien kun je op Aliexpress of zo kijken? Ik ken mensen die daar nu bijvoorbeeld rietjes bestellen omdat ze hier niet meer verkrijgbaar zijn (gaat wel lekker aan het idee voorbij haha), misschien dat wattenstaafjes er ook wel op staan

2 likes

Dat is een goede! Ze zijn inderdaad niet duurzaam, maar hij kan echt maanden doen met een doosje. Dus dat maakt het misschien iets beter.

1 like

Wat gaaf! Hoe lang doet hij over zoiets?

1 like

Heeft hij wel eens houten wattenstaafjes geprobeerd in plaats van kartonnen?
Misschien werkt dat wel en dat is een beter alternatief.

Je hebt ze bijvoorbeeld bij sostrene grene voor minder dan een euro.

3 likes

Verschillend. Afhankelijk van hoe complex een miniatuur is (klein, veel details, etc.). Meestal wel een uur of 3-4. Hij wordt er extreem rustig van, haha. Dus mocht iemand nog een rustgevende hobby zoeken

5 likes

Echt heel gaaf!!

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het is bijna Kerstmis!

Hoe gebruikelijk is het dat een huisarts alternatieve geneeskunde adviseert? Ik was voor het eerst bij een nieuwe huisarts en ik wist niet wat ik ervan moest denken. En ze begon ook over dat mijn router voor hoofdpijn kan zorgen en dat ik daar maar eens naar moest kijken.

Gelukkig is ze binnenkort weg uit de praktijk :flushed:

2 likes

Mijn huisarts deed dat ook. Ze zei er wel bij dat het eigenlijk niet mocht. Dus denk dat het niet echt hoort. Dat van die router is wel bijzonder.

Vond je dit vervelend of juist fijn? Ik heb niks tegen alternatieve geneeskunde maar daar was ik nu niet voor gekomen haha

1 like

Het is niet gebruikelijk, maar ook niet verboden, maar je hoort wel goed voorgelicht te worden en dus zou er dan wel bij gezegd mogen worden dat het een niet-reguliere behandeling is ofzo.

2 likes