Ik vond het wel fijn eigenlijk! Had er zelf al wel iets naar gekeken maar verder niets mee gedaan. Ik kwam daar toen ook voor wat anders maar dit bleek achteraf een goede aanvulling tr zijn geweest.
Ja je ze zei wel dat het een beetje abracadabra is en dat het wel kan werken bij mensen dus ze zei het niet letterlijk. Dus toen haalde ik er al uit dat het niet de reguliere weg was. Maar oke fijn om te weten dat het wel gewoon mag.
Zo’n anti slip hieltje aan de achterkant plakken? Als het nét te groot is, helpt dat bij mij iig wel.
heeft iemand wel eens doorzichtig kleurloos plastic met (spuit)verf mat transparant gekleurd kunnen maken?
Sowieso een primer gebruiken die geschikt is voor plastic en de verf die je gebruikt. Anders hecht de verf niet aan het plastic. En tussendoor steeds licht opschuren en ontvetten. Zie niet echt een reden waarom het niet zou kunnen.
wilde nog een foto toevoegen maar zoiets als dit dus. vraag me af of ik dat matte goed krijg door te schuren of dat dat heel lelijk wordt
Ah ik heb over het woord transparant heen gelezen. Kan dat überhaupt wel als je zelf gaat verven? Dit is toch gewoon de kleur van het plastic?
Wel met macaroni met rode saus en curry’s. Heb daar teveel verkleurde plastic bakjes door hahaha
Misschien werkt zoiets ook wel met jouw idee? Niet werken met verf, maar met inkt oid
weet ik dus niet transparant moet opzich wel kunnen denk ik door het aan te lengen (als verf niet werkt idd inkt zoals ecoline ofzo! @Merrow ) maar dat matte is een probleem.
op de foto is het idd de kleur van het plastic maar wil het materiaal proberen te faken.
Heb zelf nooit zoiets gedaan maar mijn strategie zou denk ik zijn om het op te schuren, dan inderdaad iets van inkt en dan een matte transparante lak erover? Wel heel tof op die foto, krijg zelf ook gelijk zin om dit te proberen haha
Ik wil bij de ns een efteling kaartje en trein en busreis kopen maar er staat bij neem je trein en buskaartjes uitgeprint mee, het treinkaartje kan je ook vanaf je mobiel tonen.
Zou ik ook mijn buskaartje vanaf m’n mobiel kunnen tonen? Ik heb natuurlijk geen printer.
Ik zou even bellen voor de zekerheid.
Ja mam (hahaha sowieso beter want als iemand zegt ja joh kan gewoon en dan zul je zien sta ik in die bus en kan t natuurlijk niet)
ZO ingewikkeld ja!