Als je echt van in bad gaan houdt en geen bad hebt vind ik het wel een aanrader. Je zit gewoon helemaal onder water.
Je kunt natuurlijk wel alleen met je benen opgetrokken zitten maar dat vind ik zelf niet erg.
Maar als je gewoon nieuwsgierig bent maar er niet vaak naar snakt om in bad te gaan/geen plek hebt om hem handig op te bergen of neer te zetten dan denk ik dat je hem een paar keer gebruikt en hem daarna irritant vindt.
Bij dat hartje staan de mensen die jou naar rechts hebben geswiped. Om dat te zien moet je betalen. Maar die mensen komen als het goed is ook gewoon langs als je aan het swipen bent. Om gesprekken aan te gaan moet je een match hebben (allebei naar rechts geswiped) en krijg je daar een melding van. Althans, zo werkt het bij Bumble date, zal bij friends wel vergelijkbaar zijn denk ik
Tevens wil ik even van deze gelegenheid gebruik maken om deze fantastische foto nog een keer te delen.
Jeetje door die pretkop zou je er echt bijna eentje bestellen
Ik wou precies hetzelfde doen hahahaha
Hoeveel badeendjes heeft een mens nodig? En hoezo liggen ze niet in die teil
Oh thanks! Dan zijn het blijkbaar mensen die ik naar links heb geswiped of die ik nog niet tegen ben gekomen.
Weet iemand toevallig tot hoe kort van tevoren je je stufibedrag voor een bepaalde maand kunt wijzigen? Ik ontvang collegegeldkrediet en aanvullende beurs, maar omdat een gedeelte van mijn werk wegvalt door de avondlockdown wil ik voor december graag iets bijlenen. Als ik nu bij Duo een lening aanvraag voor december, is dat dan nog op tijd?
Volgens mij de eerste van de maand, maar als je het aanvraagt staat er dan niet bij dat je een startdatum moet kiezen? Dan zie je het meteen. Ik denk als je het nu aanvraagt het pas in januari uitbetaald wordt (zo was het bij mij vroeger dacht ik).
Ik zou gewoon even proberen, je ziet als je het hebt doorgevoerd meteen een lijstje met hoeveel je krijgt op welke datum
Ja je moet inderdaad een startdatum kiezen, en als ik dan december 2021 aanklik staat er âHeeft u al een lening ontvangen over verstreken maanden, dan wordt dit niet opnieuw uitbetaald.â Maar volgens mij heb ik die dus nog niet ontvangen, bij de uitbetaling in november staat in de beschrijving âmaand 11â dus ik denk niet dat ze dat zien als stufi over december. Maar als het in ieder geval in het verleden zo was dat het voor de eerste van de maand moest vraag ik 'm gewoon voor december en januari aan, als ik 'm in december krijg zet ik 'm daarna gelijk weer stop en anders heb ik met terugwerkende kracht alsnog het bedrag dat ik ânodigâ heb. Thanks!
Edit: @Luzarl oh ik wist niet dat dat gelijk updatete, thanks! Dan ga ik het gewoon even proberen nu (:
Yes rechts aan de zijkant kan je de data en de bedragen zien!
Ja ik zie het inderdaad, het bedrag is nu inderdaad in december hoger dus dat kan blijkbaar gewoon zo kort van tevoren (: Thanks!
Jeeej!!
Die zie je alleen als je premium hebt, helemaal rechts bij het spreekwolkje zie je je matches en kun je chatten.
Ik heb gister de opblaasbare versie van Kruidvat 2 personen besteld! Vrijdag komt deze binnen.
Ik ben benieuwd
@Flippie weten jullie hoe breed het zitgedeelte ongeveer is? Mij lijkt het ook juist chill om juist zo te zitten maar ik heb behoorlijk brede heupen dus vraag me af of ik er in pasâŠ
51 centimeter staat in de omschrijving. Volgens mij past bijna iedereen er wel in hoor! ik kan me alleen voorstellen dat eruit opstaan moeilijker is als je wat groter bent.