Durf te vragen #5

Klopt het dat een hellofresh box voor 1 persoon evenveel eten bevat als een tweepersoons box?

Ik meen dit ergens gelezen te hebben hier maar kan het niet meer vinden :geek:

En: is hellofresh ook weer makkelijk op te zeggen? Wil het graag ff proberen maar niet gelijk eraan vastzitten enzo

En: is hellofresh ook weer makkelijk op te zeggen? Wil het graag ff proberen maar niet gelijk eraan vastzitten enzo

Ja, dat gaat heel makkelijk!

1 like

Ja! Ik bestel af en toe een 1 persoonsbox en is altijd voor twee personen.

1 like

Ja ik heb het een weekje geprobeerd en bij de zalm zaten er twee mootjes en bijv 2 broodjes bij de soep. Maar ik vind dat zelf erg weinig (soep met 1 broodje als diner of 100 gr zalm) dus het ligt er ook maar net aan hoe een grote eter je bent.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik wil van de week mijn ogen lagen meten, nog nooit gedaan maar zie voor mijn gevoel minder goed. Aan/afraders qua opticiens? Praktisch elke zit hier in de stad dus keuze genoeg

1 like

Weet iemand of de drogisten onder essentiële winkels vallen, of zijn zij ook om 17u dicht?

Drogisterij is essentiële winkel dus

1 like

Van de opticienketens verschilt het echt per filiaal. Ik zou dan eerder mensen in je omgeving om tips vragen.

Ze vallen qel onder de essentiële winkels, maar bij mijnimnde buurt sluiten ze nu wel allemaal om 17.

Als je bumble BFF, dus voor vrienden, wil gebruiken, is dat dan deze app:

Moet echt op zoek naar nieuwe vrienden, Corona heeft echt een gat geslagen 🥲

2 likes

Ja, binnen de app kun je dan een schuifje aan zetten dat je naar vrienden zoekt

1 like

Super leuke empathische man!

3 likes

@Bakkes Ik ben te oud voor Bumble denk ik, ik snap niet hoe je verder kunt? Volgens mij heeft iemand mij naar rechts geswiped want ik zie een geblurde foto bij mijn ‘hartje’ (onder in beeld) maar hoe ga ik dan het gesprek aan met diegene? Of moet ik diegene eerst zelf ook naar rechts swipen? En zo ja, hoe dan?

1 like

Op basis van mijn ervaring raad ik je aan om naar een lokale opticien te gaan en niet naar een keten. Je betaalt dan (vaak) wel iets meer, maar ik vind de service zelf veel beter.

6 likes

Vraagje over die badkuip die iedereen hier heeft: hoe ‘zit’ je erin? Zit er een zitje in of is het gewoon helemaal hol van binnen? Ik zit eraan te denken om er een te kopen maar ben vrij klein dus heb denk ik wel een soort stoeltje nodig aan de binnen kant :joy:

Oh en waar laat je ‘m als je ‘m niet gebruikt (is ie makkelijk op te bergen)?

Bedoel dus dit ding:

image

Er zit een soort kleine bolling in waar je op zit.
Ik kan me niet voorstellen dat je een stoeltje nodig hebt/dat je er met een stoeltje inpast, ik ben 1m56 en ik zit er gewoon prima in. Het is geen heel groot ding hoor haha

Edit: het is een soort grote emmer/wasmand, hij is inderdaad niet makkelijk op te bergen.

2 likes

Oooh op die plaatjes lijkt ie heel hoog of zo haha. Ik ben ongeveer zo groot als jij dus ik dacht nou ik kom er met m’n hoofd nog niet eens bovenuit. Maar gelukkig valt dat mee.

Zou je ‘m aanraden of ziet het er chiller uit dan dat het is?

1 like

TRAP ER NIET IN!

4 likes

Ik raad hem aan :bath: :heartbeat: Hij past bij mij door het trapgat van de vliering, hoewel je misschien zou denken dat ie daar te groot voor is. Dus daar berg ik hem op :).

3 likes