Fashionette voor een merk riem
En ik kwam toevallig vandaag Elvy tegen, die hebben super veel fashionable leren riemen die niet zo duur zijn
Wat voor schoenen dragen jullie in de winter onder een pantalon? Op ‘gewone’ dagen draag ik chelsea boots van dr Martens, maar die vind ik te grof voor bij een nettere outfit. Ik heb ook desert boots van Clarks, maar die zijn zo intens glad, dus die draag ik ook niet graag in de winter. Dus iemand een tip voor een nette warme schoen?
Goeie vraag waar ik ook het antwoord op zoek!
Nu draag ik gewone Docs met een schapenvachtje erin als ik een pantalon draag, niet het toppunt van netjes maar ik vind het oké. Meer klassieke Chelsea boots (van een ander merk) zijn denk ik wel een goede keus maar echt warm vind ik die niet (tenzij er een schapenvachtje in past).
edit: schapenvachtje? ik bedoel schapenzooltje
Ik draag graag sneakers onder pantalons, dat vind ik zo leuk bij wat nettere outfits. Maar ik denk dat dat niet helemaal is waar je naar zoekt? Misschien veterschoenen of loafers met een grove zool, met warme sokken?
Zijn laarsjes met een kleine hak een optie? Ik heb een paar laarsjes van vagabond, met warme sokken erin is dat warm genoeg voor mij
Ik heb een hele leuke trui gekocht, maar bij aanraken knettert het vreselijk. Het is een combi van acryl en polyester.
Is er nog iets wat ik kan doen om dat ding niet meer statisch te krijgen? Heb al wel wat trucjes gedaan, zoals een veiligheidsspeld en een metalen kledinghanger. Helpt niks.
De vriezer durf ik niet aan, omdat ik ‘m terug wil sturen als dit zo blijft.
Geen tips, maar ik denk dat wat je ook doet, je het steeds opnieuw moet doen. Ik zou m terugsturen, ook omdat je in die stoffen meestal gaat zweten;p
Weet iemand waar ik een mooie oversized donkerblauwe blazer kan vinden? Ik had er een besteld van h&m maar die is in mijn ogen gewoon zwart…
Edit: heb er nu een besteld bij Arket, maar andere tips zijn welkom
Ik kreeg ooit de tip om met een houten pollepel erover te gaan. Maar dat moet je dan wel iedere keer als je 'm aantrekt doen.
Als je er al teveel aan ergert, zou ik 'm terugsturen denk ik!
Bij het wassen wasverzachter gebruiken en niet in de droger doen.
@Elaine @Krekel thanks voor het meedenken! Denk inderdaad dat ik iets moet gaan zoeken waar zo’n warm zooltje in kan.
@Cactusje die trui zou ik terugsturen. Is ook vaak niet warm als truien van dat materiaal zijn en wel zweterig
Ah top dankjewel voor je reactie! Heel erg blij mee want ik moet nog bestellen. Heeft hij voor zijn trui ook maat M?
Nee zeker niet, L of XL
M zal die nooit inkomen
Haha nee mijn vriend ook niet. Ik denk dat ik L ga nemen voor de trui en M voor de broek. Thanks!
Leren schoenen/laarsjes van Gabor
Wat zijn fijne handschoenen voor op de fiets? Ik merk dat mijn huidige handschoenen veel kou doorlaten en mijn vingers bevriezen zowat alsnog.
Leren handschoenen werken het beste daarvoor. Durf niet te zeggen of nepleer ook goed daarvoor is
Ik heb leren wanten met echte wollen binnenkant, waren nog van mn moeder dus gaan heel lang mee haha en zijn heerlijk wram
Wat is er warmer aan vergeleken met leren laarsjes van andere merken? Ik vind Gabor verder een fijn merk hoor.
Wat betreft handschoenen: zijn leren handschoenen ook waterdicht? Misschien als je ze goed impregneert? Ik doe zelf deze aan als het heel koud is:
(van Texelana)
Maar die zijn niet waterdicht en ik vind ze ook onhandig omdat je er niks mee kunt vastpakken. Of ik pak m’n skiwanten van Barts maar die vind ik niet zo mooi. Soms gaat comfort en stijl gewoon niet samen lijkt het wel, ik vind dat best frustrerend.