Durf te vragen #5

Tuurlijk!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

ik ben laatst geslaagd bij de Bijenkorf

Mijn huidige energie maatschappij biedt geen variabel tarief maar wel een vast tarief voor 1 jaar wat maandelijks opzegbaar is. Moet ik dat doen of beter overstappen?
Ik heb hier zo weinig verstand van

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FF Opsporing verzocht

Zit iemand bij ASN bank? Ik heb een aantal betalingen die ik dit weekend heb gedaan die vandaag zijn teruggeboekt naar mijn rekening. Dus ik heb bv bij de Jumbo betaald zondag, en die afschrijving zie ik idd in de app staan, maar vandaag heb ik ook een terugboeking van Jumbo van precies dat bedrag. En zo nog een aantal.

1 like

Geen last van!

1 like

Heb ik (helaas) ook geen last van.

1 like

Er stond in de app dat er dubbele afschrijvingen waren gedaan en dat je je geld terug zou krijgen, is dat het niet?

Sta je niet rood?

3 likes

Heb je nu gratis boodschappen?

2 likes

Ik heb ook niks terug!

Uhhh ja dat is het inderdaad :laughing: Had niet ver genoeg naar beneden gescrollt dus zag niet dat die betalingen dubbel van mn rekening waren gegaan.

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Mag de Bruna nog tot 18.00 open zijn? Ik zie overal van wel maar dit is toch een niet essentiƫle winkel?

1 like

Pakketjes ophalen en bezorgen was toen de winkels gesloten waren vorig jaar als essentieel bestempeld.

1 like

Misschien als het een post punt heeft wel? Bruna die ik ken heeft postnl punt.

2 likes

Heeft iemand hier al eens gerouterneerd via Vinted? Verliep dat vlot?

Kan je Ć¼berhaupt retourneren als de reden is dat de maat niet past?

1 like

Retourneren naar de verkoper? Dat kan alleen als je dat samen afspreekt, vinted heeft daar geen verantwoordelijkheden in

1 like

OkƩ, dankje. Jammer maar ik had het wel verwacht.