Durf te vragen #5

Ik zag er net een heleboel met black friday korting bij wehkamp. Of die fijn zijn durf ik niet te zeggen

2 likes

Ja ik heb meer dan voldoende geld erop staan.

1 like

Ja kan bellen met veiligthuis.nl. Zij bespreken dit met je.

1 like

Hm maar je wil dus een ander advies als de politie bellen? Dit is toch sowieso het beste advies als professionals dat geven?

2 likes

Ja is zo
Sorry for asking

Anoniem politie bellen bij opnieuw geweld.
En rare gezichten van anderen negeren.,
Jij kijkt tenminste niet weg!

4 likes

Toch blijven doen, de politie bellen! Bij x aantal meldingen kan Veilig Thuis besluiten om een onderzoek in te gaan stellen.

5 likes

Ik ben dom en heb twee bleekvlekjes op m’n favo rok gemaakt:( Op internet lees ik wel trucjes om het te herstellen, maar ik heb m’n twijfels.
Bleekvlekjes zijn toch gewoon permanent?

1 like

Wat is de kleur van je ondergrond?

Gaat om deze rok (oude foto zonder vlekjes)

2 likes

De stomerij heeft zoiets een keer voor me opgelost! Geen idee hoe precies maar je zou 't daar kunnen vragen of ze het kunnen want daar weten ze echt alles van vlekken

2 likes

Tipje: koop er een van 100% katoen of van badstof, niet van polyester. Die zijn namelijk knetterstatisch.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik ben zelf ook even gaan kijken, want wil ook een nieuwe. Vind die van Hunkemöller heel mooi, maar is allemaal polyester en ik denk daardoor best zweterig + droogt niet goed in een sauna of uit bad.
Nu zag ik dat er ook zulke zachte badjassen van katoen bestaan. Ben niet zo thuis in stofjes maar deze lijkt me dan van fijnere kwaliteit / wat zwaarder. https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=linnick+pure+badjas

1 like

Ik weet dat er een mogelijkheid is om gepersonaliseerde poster te laten maken op basis van games. Ik zoek er eentje in de stijl van league of legends, stardew valley, monster hunter world oid. Waar de characters dus gebaseerd kunnen worden op mijn omschrijvingen.

Oh en als iemand hier illustrator is en dat kan / wil. Hit me up! Het hoeft niet perse via Etsy ofzo.

Iemand enig idee waar ik dat kan laten maken?

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Om hoeveel characters gaat het? En wat is je budget? Er zijn denk ik wel illustrators die dit standaard aanbieden waardoor ze files hebben die ze kunnen personaliseren waarmee de kosten wat lager blijven. Als je iemand inhuurt die het from scratch moet maken zal dat wel wat duurder zijn. Ik illustreer zelf ook en ben dus wel even benieuwd naar je idee!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ontharingstopic

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Is het goed als ik je een privé berichtje stuur?