FF Opsporing verzocht

Ligt het aan mij of waarom kan ik @petitrobenoir niet meer vinden? Of heb ik een halve username onthouden šŸ„²

1 like

@LaPetiteRobeNoire

3 likes

Nooit gedacht dat mijn beperkte kennis van Franse voornaamwoorden me op deze manier zou dwarszittenā€¦

21 likes

Is @Jeg er niet meer of heb ik iets gemist? :no_mouth:

1 like

En er zit niet eens een voornaamwoord in die username, kun je nagaan :crazy_face:

4 likes

Beperkte kennis van taal in het algemeen šŸ„²šŸ˜‚
Zelfstandig naamwoord?

Lidwoord!

1 like

Zit Matilda hier eigenlijk ook nog? Ik moet soms op zondagavond aan haar denken (of in dit geval maandagavond), omdat we beiden dan wel eens zoā€™n onbestemd/ rusteloos gevoel hadden

10 likes

Ja zij is terug onder een andere naam toch. Zij woonde in Californiƫ?

Waar is @Banananana

5 likes

Ik vraag me al twee weken af waar Helvegen is!!

4 likes

Ik ook! @helvegen we missen je :heart:

5 likes

Is @inezweski hier nog wel eens? Ik mis haar!

12 likes

Ik mis haar ook hoop dat ze terugkomt

5 likes

Volgens mij heb ik @Dombo al een tijdje niet meer gezien. Of we zitten niet meer in dezelfde topics, kan ook nog haha.

4 likes

Het valt me op dat ik @inezweski niet meer zo actief zie!

6 likes

Ik helemaal blij omdat ik dacht dat dit topic voor opsporing verzocht het tv programma wasā€‹:sob::sob: mā€™n guilty pleasure

5 likes

Ik moet opeens denken aan SugarH van EGF en dat ik haar ook meerdere keren heb ontmoet toen, lijkt wel eeuwen geleden.

1 like

@Gast mis ik ook

3 likes

Ik heb ook al heel lang geen post meer gezien van @Flowers. Vond je post en avatar altijd zo leuk. Hopelijk is alles okƩ en ben je er nog :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like