Durf te vragen #5

Ik wil iets van 30x30 cm (maar een paar mm hoog, denk qua formaat aan een LP) vanuit Nederland verzenden naar het Verenigd Koninkrijk. Qua afmetingen moet dit volgens mij in een pakket van PostNL van 12 euro, of alternatief DPD voor ongeveer 10 euro.

Dit voelt zo duur omdat het eigenlijk aanvoelt als een grote kaart, het weegt niets en is helemaal plat en ook niet groot :sweat_smile: Weet iemand misschien een alternatief dat ik over het hoofd zie?

2 likes

Waarom niet haha?
Met bloem doe je er dan bakpoeder bij? Want dat is dan hetzelfde effect toch?

Als ik ga hardlopen is dat echt lekker voor als ik in het begin nog doodvries. En trek het ook wel eens aan als ik bv lang buiten moet zijn in de winter en het erg koud is

2 likes

Ik als persoon met lange armen ben er erg blij mee anders is het inderdaad heel koud bij hardlopen buiten bijv!

1 like

Ik gebruik gewoon bloem, geen bakpoeder, het hoeft toch ook niet te rijzen

3 likes

Ik vind het veel luchtiger met! Dan krijg je van die belletjes tijdens het bakken (of altijd misschien?). Ik maakte ze ooit op werk met gewone bloem en toen vond ik ze niet lekker en een beetje rubberig. Kan overigens ook aan de bloem daar liggen dat ie er misschien al duizend jaar lag haha

2 likes

Ik gebruik altijd normale bloem en geen bakpoeder, pannenkoeken hoeven in mijn ogen niet te rijzen dus ik vraag me af waarom dan zelfrijzend of bakpoeder. Maar ik hou van dunne pannenkoeken, misschien is worden dikkere pannenkoeken anders te zwaar of zo

Edit zie nu je reactie hierboven

2 likes

Ik maak ze zelf ook zo dun mogelijk, maar alsnog!

1 like

is er misschien iemand uit haarlem of almere die voor mij een trui wil kopen bij de zara? hij is online al heel lang uitverkocht en alleen nog in de winkel daar op voorraad :woozy_face:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Helaas niet, echt de eigenaar, die bij pagina rollen dus bovenaan staat met een ID code etc!

Weet iemand waar de diademen/haarbanden van zijn die op het egf ( of misschien was het hier) populair waren?

Atellier de femme?

Ik ben een slechte slaper en deze week is het weer raak. Ik kan daar niet zo goed tegen, dus deze dag wordt een uitdaging. Nu heb ik vanavond om 20u een examen. Wat is slim? Wel/geen/veel/weinig koffie drinken vandaag? Dutje doen na werk? Andere tips?

Help mij deze dag overleven en mijn examen halen!!

3 likes

Ik zou een dutje doen van 17 tot 19 en daarna een bak koffie denk ik

1 like

@Lula sorry ik ga dit topic op volgen zetten, zodat ik niet steedsvergeet dat het bestaat :sweat_smile:

Ik dacht laatst ergens op t forum gelezen te hebben dat iemand hier zei dat iemand anders gebeld werd door haar nummer. Ik krijg net een appje van een random nummer of ik wil stoppen met bellen maar mn laatste uitgaande oproep is letterlijk van augustus😂 Weet iemand of dit voor mij persoonlijk nog kwaad kan?

Nee, dat kan geen kwaad. Ze gebruiken waarschijnlijk een computerprogramma dat telefoonnummers genereert, dus dat is niet op jou persoonlijk gericht of zo.

Ik werd gisteren gebeld door bijna mijn eigen nummer (2 getallen omgewisseld) met een robotstem "“Hello this is the supreme court of the Netherlands, your BSN is involved in activities such as drug trafficking and laundering which is a huge crime, press 1 to speak to the supreme court” :joy:

8 likes

Ja dit krijg ik best vaak. Elk nummer geblokkeerd en lijkt nu rustiger te zijn.