Het 'help ik zoek'-topic

Thanks voor de reacties tot nu toe! Ik ga er even naar kijken en als ik tijd heb hier wat verder posten over wat ik wel/niet mooi vindt als ik er niet uit kom. Moet er gewoon ff wat meer de tijd voor nemen, maar wordt steeds onderbroken đŸ„Č

1 like

Als ik het geld had zou ik sowieso de Celine trio bag halen en een mooie luxe Bucket bag. Maar weet niet wat je smaak is? Misschien kun je een paar plaatjes delen wat je mooi vindt zodat we gerichter tips kunnen geven? Er zijn namelijk zoooveel verschillende stijlen. Kijk eens bij O my bag, Gerard Darel, MYoMY. En als je het er voor wilt neerleggen, op designersites zal het vast niet lastig zijn om iets moois te vinden.

3 likes

Voor nummer 1 is dit mn favo https://www.myomy.nl/my-paper-bag-mini-vegan-appleskin/?attribute_pa_color=appleskin-black

1 like

Kijk eens bij Fraenck! Duurzaam design en zeer maatschappelijk betrokken bedrijf. Moet wel je smaak zijn maar zijn tassen die super lang mee gaan :slightly_smiling_face:

3 likes

Weet niet of het wat voor jou is, maar sinds ik niet meer uit werken ga heb ik m’n werktas te koop. Is idd Furla dus tijdloos en gaat jaren mee.

Samenvatting

Prachtige grote lederen Furla tas - Vinted

1 like

Ik heb een hele tijd terug (denk al een jaar geleden) en trui besteld van sisters point en besloten hem toch niet te houden. Nu heb ik spijt want met deze temperaturen en mijn zwangerschap zou hij perfect zijn. Hij is alleen nergens meer te vinden (vinted ook al afgespeurd). Long shot: maar mocht iemand deze toevallig hebben en hem graag kwijt willen dan hoor ik het graag!!

1 like

Bij Lotus diffusers, die zijn echt heerlijk!

2 likes

Ik zoek ovalen gouden of (kleur) oorringen. Elegante, dus echt smalle. Ik kan ze nergens vinden. Alleen hele dikke of te kleine.

3 likes

Dank je wel! Heb er direct een paar besteld

1 like

Basic t-shirts in verschillende kleuren/print.

Het liefst redelijk van kwaliteit, maar niet al te duur (dit klinkt onmogelijk😅).

1 like

Geen print, wel basic en in verschillende kleuren. Ik vind het bij deze leuk dat er een omslag aan het mouwtje zit dat het net iets minder basic maakt.
https://www.cottonclub.nl/nl-nl/basic-t-shirt-zwart-340625

5 likes

Je bent mijn held. Precies wat ik zocht.

1 like

Weet iemand waar dit jasje van is of waar ik iets soortgelijks kan vinden? Ik heb al rondgezocht maar vind vooral hĂ©Ă©l veel lila blazers (En op Vinted veel ‘sweater’ stof varianten). Ik vind deze kleur juist zo moooi

1 like

Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zoals het er nu uitziet moet mijn vriend aan z’n rug geopereerd worden en ik zoek stevige slippers/sloffen zodat ik niet een hartverzakking krijg als hij door het huis gaat slenteren. Wie heeft een goede tip?

2 likes

Ik denk dat dit soort pantoffels daar goed voor zijn:

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m01642907/01642907?adword=google%2FVH-ONG-PR-PLA-Generiek%2Fsearch%2F&br=&showAll=true&gclid=EAIaIQobChMI5_-XyMqf9AIVSuJ3Ch0GxAPbEAQYAyABEgJzofD_BwE

Het zijn echt van die opa pantoffels maar ze blijven goed aan je voet zitten zoals een schoen en hebben een harde zool en zijn stevig, maar ook warm en zacht.

1 like

Oh ja wat goed. Ik ben inderdaad bang dat hij snel ergens uit slipt dus dan is dit ideaal :slight_smile: ga ze gelijk bestellen.

Bij nakd hebben ze een paars jasje met rib stof, vond die zelf wel heel cool maar mss zoek je zoiets totaal niet :grimacing: (zag hem op insta lizet Greve meest recente reel).

1 like

Ik heb haar een berichtje gestuurd op insta. Of ik antwoord krijg is een 2e.
Ik zoek ook al enige tijd zo’n jasje.

Kopen jullie wel eens kleding via Vinted? Ik zie vaak leuke dingen, maar hoor ook veel bankrekeningen die geplunderd worden

2 likes

Arket, armed angels, nakd (meer budget)

1 like