Durf te vragen #5

Hersensnoep?

2 likes

Even een super domme vraag ik zie dit dus echt vaak voorbij komen op instastories:
afbeelding

Waarom plakken mensen die smileys zo over elkaar heen? Ik dacht eerst dat het per ongeluk ging maar zie het zo vaak.

2 likes

Dat is als je bij bepaalde lettertypes het effect aanzet.

7 likes

Heeft iemand de halloween special van starbucks geproefd? Vind normaal kersen wel lekker maar idk in een frappuccino klinkt het vies

1 like

Een etiket die je over een fles wijn kan plakken.

1 like

Ohh dat kan ik ook nog zelf maken, Thaaanks!

@Chesirecat lijkt zooo goor :joy::joy: maar wel grappig!

1 like

Haha nee joh!? Ben blij dat ik het even gevraagd heb hier. Thanks voor je antwoord.
Ik vond het al zo aanstellerig dat mensen al die smileys over elkaar heen aan het plakken waren.

4 likes

Weet iemand een lekkere deken voor de bank? Zo’n standaard dunne fleece heb ik er 2 van maar vind ze wat klein en te dun. Ik word ook nog eens statisch van die synthetische dingen maar dat zijn ze allemaal denk ik

1 like

Haha snap ik! Ik vind het ook lelijk, dat effect gebruiken bij emojis :sweat_smile:

Action.
Het forum dekentje van wat jaartjes teruf

4 likes

Al 2 jaar in bezit, lig er elke dag onder. Heerlijk ding! (Wel synthetisch idd, maar heb er geen last van)

3 likes

Ja! Deze @Reflect . Ooit deze als tip gekregen in het herfsttopic denk ik, en nog steeds heel blij mee.
Hij blijft mooi na een wasbeurt, en is fluffy en dik genoeg. En je kan er met 2 mensen onder, ideaal. Mijn dochter is er ook gek op en zit er graag onder met mij.

Ik twijfelde vanwege de naam omdat ik een kloterige Niek ken, maar de deken is fantastisch. Mijne is oker.

3 likes

Ik vond ‘m heel lekker. Zit ook nog een verassing in.

1 like

De oud werkgever van mijn vriend heeft geprobeerd hem, nadat hij zijn ontslag had ingediend, alsnog op staande voet te ontslaan. Had natuurlijk nooit stand gehouden maar met behulp van een fijne rechtsbijstandsjurist zelfs nog 5 weken vrijstelling van werk en een eerlijkere afrekening gekregen (gezien ze hem zijn verlof niet wilden uitbetalen).

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

er is een terminologie voor het verschil tussen hoe mensen gewend zijn om te reageren wanneer iemand iets aanbied, ik zoek een artikel er over maar kan het niet vinden want mn zoektermen gaan nergens over :joy:
gaat er over dat er twee groepen mensen zijn: mensen die niet snel zelf om iets zouden vragen, en ook wanneer ze iets aangeboden wordt ze eerst twee keer afslaan en de derde keer pas accepteren (terwijl ze het de eerste keer al wilden) en mensen die gewoon zeggen wat ze willen
basically dit: Login • Instagram

1 like

@Vivre @FrauHelga oke ik heb m besteld! Lijkt me heerlijk dat ie zo groot is. Kan niet wachten om eronder te liggen. Ik zag dat ze ook veel kleuren hadden toen ik verderkeek, ik dacht dat er alleen bruin en wit was maar ben voor de blauwe gegaan. Thanks :relaxed:

3 likes

Zoiets?

2 likes

oja thanks!!