In mijn ervaring zit je vaak wel met z’n tweeën in een vietzits maar kan je meestal nog wel alleen zitten in een tweezits dan. Al helemaal als je een stukje loopt en kijkt of het ergens rustiger is. Maar ligt natuurlijk ook aan het traject
Ligt wel heel erg aan het traject, in de weekenden vond ik het nog opvallend druk, maar als er maar 1 poppetje staat zou ik niet verwachten dat er iemand naast je hoeft te zitten hoor. Misschien in een vierzit wel iemand tegenover je.
Sommige dekbedden bij Ikea hebben dat!
Handgaten!
Iemand idee waar je een 1-persoonsbedsprei kan kopen met bijpassende kussenslopen van 65x65cm in een donkergrijze kleur? Ben al 2 dagen aan het zoeken maar nada
Op het eerste screenshot is alles met tussenstop, op de tweede direct. Misschien daarom?
Waarom ga je niet met de trein? Kan makkelijk naar Londen
Waarschijnlijk te duur?
Ik schrik wel echt van die goedkope vluchten
Vluchten zijn sowieso echt bizar goedkoop op het moment. Ik kwam laatst een retour Eindhoven - Dublin tegen voor €10. Echt te bizar voor woorden.
Maar ik zat te kijken voor de trein net naar Londen, maar het is als je last minute boekt inderdaad 2x zo duur als een vlucht. Terwijl als je ver vooruit boekt, de prijzen voor de trein prima te doen zijn.
Snap trouwens sowieso niet dat er nog zo veel vluchten naar Londen worden aangeboden voor 2 dagen. Je moet als je daar aankomt verplicht 10 dagen in quarantaine geloof ik dus je kan helemaal niet voor zo weinig dagen daar heen.
O ja ik keek ff snel en toen zag ik dat dat kan voor 44 euro, dacht da’s iig goedkoper dan die klm vlucht
Wat is jullie ultieme tip tegen vliegen? Behalve een hor en een plakstrip (kan ik beide niet echt vastmaken in deze kamer). Is er iets wat ze haten ofzo? En nee heb geen zin om ze dood te maken haha (behalve als het de enige optie is).
Ik heb beneden chi zomermix druppels op geursteen. Beneden hebben we geen vliegen of muggen/etc gehad binnen sinds ik deze geur heb!
Boven staat het niet en daar komen ze wel binnen, dus ik zie een verband (wat er niet hoeft te zijn uiteraard haha)
Is een Brita een grote meerwaarde? Ik denk dat er behoorlijk wat kalk in het kraanwater hier zit, maar is dat nu echt zo schadelijk?
Ik drink altijd gewoon van de kraan maar ik zag net een goeie deal voor een kan en filters dus ja…
Ik vind het wel echt veel lekkerder uit de kan en het is ook altijd koud omdat ik hem in de koelkast heb staan. Ik kan oprecht zeggen dat ik nu meer water drink. Nadeel, kraanwater smaakt voortaan minder lekker. Vooral als het water nog niet heel koud is proef je veel verschil.
En ik woon in Brabant waar de water kwaliteit al vrij goed is en lekker is.
Neejoh is niet schadelijk, in Nederland of België is het echt prima om kraanwater te drinken, als je gewoon kritisch bent op de smaak en je vindt gefilterd water gewoon lekkerder kan je idd een Brita nemen.
Edit: als het water waar je woont heel hard is, kan het voor je waterkoker of koffiezetapparaat schelen om het water te filteren, hoewel met een beetje azijn het zo weer schoon is maar wat kalk in het water kan geen kwaad voor je gezondheid hoor!
Ik zou deze aflevering maar even kijken over waterfilters: Keuringsdienst van waarde: Waterfilters gemist? Terugkijken doe je op NPO3.nl
Het is echt niet nodig, ik vind het vooral jammer dat het weer veel plastic bevat.
Als je je water toch wilt zuiveren kun je dat ook doen met actieve kool, volgens mij is dat in principe ook wat in een brita filter zit. Maar dan dus zonder plastic (en misschien wel voordeliger? Dat weet ik niet)
wie geeft zn kind ook hiervoor op???
‘Het Little-Albert-experiment werd stopgezet toen de moeder van Little Albert met haar zoon verhuisde, zonder verdere gegevens achter te laten’ vind je het gek zeg