Wat sympathiek dat je aan ons denkt! Ik hoef hem niet maar misschien iemand anders. Wel balen dat je zelf niet meer kan! Heb je zo je best gedaan om een plekkie te reserveren.
Ah lief dat je aan ons denkt! Ik heb zelf niets nodig. Heel veel beterschap!
Oh wat lief! Ik ben helaas ook ziek maar super lief dat je aan ons denktš
Ha Tilburgers! Ik heb 1,5 jaar geleden Tilburg verlaten, maar merk dat mijn sociale leven zich hier voornamelijk afspeelt dus zit eraan te denken om weer terug te verhuizen (vooral nu je door corona niet meer zo gebonden bent aan een stad ivm werk). Mijn probleem is echter dat ik het liefst niet alleen woon, maar ook geen student meer ben (ik ben 27) en in Tilburg vind je toch niet veel werkende woningdelers. En mijn vrienden in Tilburg zitten allemaal wel steady qua woning. Hebben hier mensen toevallig ideeƫn of tips hoe ik dit kan aanpakken? (Via Facebook komen er echt voornamelijk studentenhuizen voorbij)
Hi, kennen jullie toevallig iemand die eind juli, aug en september een kamer zoekt in tilburg met kans op verlenging? De prijs is bespreekbaar want elke extra euro is welkom aangezien ik dubbele huur moet gaan betalen. Het is 16m2 en compleet gemeubileerd incl ingerichte keuken enz
Weet iemand een leuk kinderrestaurant in de omgeving Tilburg?
Het is voor de lunch, dus iets met een leuk buiten gebeuren oid?
Misschien is Restaurant Stad Parijs (in Hulten) iets voor jullie. Leuk buiten terras en speeltuin voor kinderen (niet heel groot hoor). Ook gemakkelijk om met de auto te parkeren.
Wel niet in Tilburg zelf, maar wel vlakbij. Denk 10/15min met de auto vanaf het centrum.
Overkant in Riel, binnen en buiten speel stuk.
Ijs en Spijs (wel iets verder weg)
Breehees in Goirle (inclusief paarden), wel alleen buiten speeltuin.
Ja dit is heel leuk! Uitgebreide kaart en kindvriendelijk. Vlakbij de Piushaven.
Thanks voor de tips, we gaan denk ik voor deze!
Ik wil graag vanavond uiteten in Tilburg maar geen spareribs/hamburgers/sate haha. Iemand aanraders? Mag ook omgeving Tilburg zijn hoor
Ik wilde eigenlijk naar de burgerij maar die zijn dicht vandaag helaas
De Wagon?
Edit: te koop, houtloods, ichi (kaatsheuvel), maar dat is wel hoger segment.
RAK is leuk, aan de piushaven!
Gember & Sereh, Sarban
Ik vind Anvers ook altijd heel leuk
Sarban!!!
Kent iemand toevallig een betrouwbare en betaalbare loodgieter/klusjesman? Gootsteen lijkt ontstopt maar bij zelf uit elkaar halen leek er dan weer niets geks aan de hand dus ik zoek iemand die net wat meer kan dan wij .
Ik twijfel nog tussen Harboury of Te Koop voor de verjaardag van mān vriend. Welke raden jullie aan? Of misschien iets heel anders? Ben denk echt 2 keer in Tilburg geweest dus weet er mān weg echt totaal niet
Te koop is ff dicht