Voor babys… ik kom niet verder dan licht uit = slapen.
Haha
Voor babys… ik kom niet verder dan licht uit = slapen.
Haha
Haha ja inderdaad. Als ik binnenkom met eten gaan die grote wel meteen naar de tafel kruipen. Maar dat is niet echt een ~activiteit~.
Of dat ik ze een schok geef als straf net als Skinner deed met zijn muizen (grapje)
Iets met geluidseffecten en dan een kaartje pakken uit enkele opties? Dus geluid van een koe een kaartje daarvan, regengeluid een kaartje met regenwolk oid.
Ik ben slecht met baby’s.
Edit: of dierengeluiden en de matchende knuffels?
Ik moet direct aan Little Albert denken, maar hoop dat zoiets niet de bedoeling is.
Bij een bepaald geluidje/muziekje is het tummy time?
@Paranimf en @roeptoeter thanks! Hier kan ik wel wat mee inderdaad! Ik ga inderdaad wat doen met muziek/geluid en dan daar iets aan koppelen. Had even dit zetje nodig. Ik was zo inspiratieloos.
Ik wil iets zo’n opblaasbaar zwemding kopen waar ik en m’n vriend samen een beetje chill op kunnen dobberen op een meer. Heeft iemand de gouden tip?
Je hebt van die soort van hangmat achtige dingen. Vgm heeft dr action die ook
Binnengekomen maar toch te klein. Vooral te smal🙃
Eerste paar 90’s idd.
Thanks iedereen! Moet hij toch weer op zoek haha.
Heeft iemand goede tips voor lekkere non alcoholische drankjes? Mag om het even wat zijn, klaar gekocht of iets om zelf te maken. Maar net iets leuker / lekkerder dan een cola…
Ik bedoel dus niet voor bij het eten maar als aperitief / cocktail idee
Crodino? Een soort aperol spritz maar dan zonder alcohol. Schijfje sinaasappel en wat ijsblokjes erin & klaar!
Flesjes Lemonaid! Super lekker is dat
Nix and Kix Mango Ginger
@crazyplantlady wij willen altijd allebei deze:
En ik heb deze vd action:
Deze lijkt me ook leuk maar zou toch liever iets hebben waar je onafhankelijk van elkaar in kan
Al met al raad ik je dus die gele aan x2. Heeft tenminste ook een bekerhouder
Appie!
In 2019 gekocht bij Kruidvat maar bij bol.com hebben ze hem ook. Het merk is intex! Beetje googlen dan vind je wel een link er zijn ook andere kleurtjes van
ik ga weer eens met de trein voor een lange reis (2+ uur in dezelfde trein), en vroeg me af hoe “druk” het is als er 1 zo’n poppetje staat in de NS app.
wat zijn jullie ervaringen met hoeveel mensen er dan gemiddeld per vierzits zitten? snap dat het elke keer anders is hoor, maar ben wel benieuwd!
Mijn ervaring is dat het tegenwoordig toch best wel druk kan zijn in de trein (althans de trajecten waar ik in heb gezeten) en vaak kwam er ook echt wel iemand naast me zitten (waar ik in het begin echt van in paniek kon schieten xD). Dit was ook het geval wanneer er één poppetje stond, al moet ik wel zeggen dat tot nu toe, iedere keer er omstandigheden waren waardoor de treinen toch drukker werden (heel veel aanrijdingen met personen :(, wisselstoringen enz enz).