Ja grappig he!! Scheelt echt zoveel. Je bent ook veel sneller klaar met een nieuwe!
Ja was het echt waard!!
Uhm… sinds ik de Lumea prestige gebruikt heb ik best wat last van ingegroeide haren op mijn schaambot. Meer mensen last van?
@Ivory Ik zie toevallig je berichtje van een paar weken geleden en ben ook op zoek naar een goede laserontharing salon in de buurt van Tilburg. Ben je al ergens geweest, en is het goed bevallen?
Nee nog niet, ben nog steeds aan het rondkijken! Nog steeds tips voor omgeving Tilburg welkom dus.
Heb echt een beetje een suffe vraag, maar hoe scheren jullie je benen handig onder de douche? Context: ik woonde in een huis met een gedeelde maar hele grote badkamer waar we naast de douche een bad hadden, dus om je benen te scheren kon je heel handig je been op de rand van het bad zetten en zo zonder problemen scheren. Nu ben ik onlangs verhuisd en heb ik eindelijk gewoon heerlijk een eigen badkamer maar wel met gewoon een simpel en klein douchecelletje en nu weet ik gewoon echt niet hoe ik m’n benen makkelijk kan scheren want er is gewoon geen ruimte! Ik kan uiteraard gewoon bukken en dan scheren maar dat vind ik alles behalve handig en gemakkelijk? Heb ik net gedaan en zie ook dat ik allerlei plekken heb gemist nu hahahaha. Ik voel me echt een sukkeltje maar ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem? Heeft iemand een gouden tip? Ik dacht al aan een krukje in de douche zetten maar dat past eigenlijk ook gewoon echt niet …
Misschien kun je gewoon op de grond van de douche gaan zitten? Dan kun je er ook wel goed bij denk ik?
Ik zet eigenlijk altijd mijn voet op een fles shampoo/douchegel. Wel eentje met een bredere dop.
Ik zet het been dat ik wil scheren een stap verder dan de douche vandaan waardoor eigenlijk alleen mijn rug nat wordt. In 1 hand een dot scheerschuim en de andere het mesje. Gewoon bukken en dan per strook eerst schuim met links en daarna met het mesje met de rechterhand. Anders is het schuim al weggelopen door het water omdat ik het te koud vind om de douche uit te zetten.
Ik zet mn voet tegen de muur of in de hoek muur/wand. Het is wel open douche
THANKS ALL binnenkort gewapend met deze tips een tweede poging doen
Je kan het ook buiten de douche doen, been op de rand van de Wc en dan alles schuimen en dan scheren, tussendoor mesje uitspoelen bij de wasbak
Ik ga zoiets in mijn badkamer nemen als ik een nieuwe neem: zittend douchen is echt helemaal het einde en ik wil altijd m’n voeten kunnen wassen en scrubben in de douche
Teveel opties. Wat is een fijn epileer apparaat die ook onder de douche werkt en niet zo veel pijn doet?
Shit zeg, wegens mogelijk zwemmen dit weekend dacht ik voor het eerst eens mijn bikinilijn te harsen, gewoon om een keer te testen.
Ik heb gewoon helemaal een soort bloeduitstorting? Waar die hele strip zat…
Ik heb een Silk Épil 9 en die doet het prima! Ik heb ook veel goeds gelezen over de Rowenta Skin Respect, die kost de helft dus misschien fijner als je niet zeker weet of dit wel de beste methode voor jou is.
Ik lees veel over de braun silk epil 9 epilator, maar heeft iemand misschien ook de 5? Die is een stuk aantrekkelijker geprijsd om het eens uit te proberen en de reviews zijn goed, waarom dan toch de 9 kiezen?
De 9 is mijns inziens het fijnst voor wie nog niet gewend is aan epileren, omdat hij een groter opzetstuk heeft en onder water gebruikt kan worden.
Ik gebruik zelf bijna altijd mijn goedkope epileerapparaat van Philips, een Satinelle van 20 euro met snoer. Uit gemakzucht, want die hoef ik niet op te laden, en omdat ik het zo vaak doe dat ik gewend ben aan de pijn en ook weet wat voor mij werkt. Wanneer ik het epileren een tijdje verwaarloos grijp ik echter het liefst naar de SE9 om onder de douche te gebruiken, want daarmee ben ik wel echt eerder mee klaar en die doet ook aanzienlijk minder pijn!
Hmm de 5 is ook waterdicht zie ik. Wel heeft de 5 maar 28 pincetten, de 9 heeft er 40. Misschien moet ik eens wat verder in de reviews duiken. Het verschil is 40 euro.
Ik heb persoonlijk geen ervaring met de 5, maar ik kan je wel vertellen dat de 7 en de 9 precies hetzelfde apparaat zijn, maar met een ander opzetstuk. Mijn moeder heeft de 7, en gebruikt die altijd met het opzetstuk van mijn 9. Het zou me niet verbazen als het verschil met de 5 ook minimaal zou zijn!
Haha wat grappig! De 5 heeft minder opzetstukken en accessoires, dat zal het prijsverschil dan misschien verklaren. En misschien weet jij dit, bij sommige types zit een losse bikini styler. Ik kan alleen niet goed vinden of die scheert/trimt of ook epileert. Weet jij dat?