Durf te vragen #5

Ticktick vind ik fijn

1 like

Wij hebben Google Keep :slight_smile: vinden we fijn

2 likes

Zenkit To Do vind ik fijn, werkt hetzelfde als Wunderlist (RIP).

@Fenayi Ik krijg wel altijd een bestelbevestiging per mail van Anneke, vaak binnen een paar minuten al. Staat het niet onder spam? Anders even contact zoeken.

1 like

Todoist, maar de gratis versie wordt steeds beperkter helaas. Maar volgens mij kan je het voor jouw doeleinden nog wel prima gebruiken.

Ik snap dit ook niet aan instastories, daar staat ook zo vaak tekst achter het ‘reply to’ en het vakje met de username.
Ook supervaak bij mensen waarvoor instastories deel van hun werk zijn. Snap daar echt niets van??

1 like

Oja, die heb ik een tijdje voor werk gebruikt! We proberen nu Zenkit to do van @FrauHelga, ziet er mooi simpel en clean uit. Ben benieuwd. Na voor de honderdste keer het boodschappenlijstje doorgeappt te hebben dacht ik, misschien kan dit makkelijker.

1 like

ik gebruikte al jaren een MacBook uit 2013, hij deed het nog wel goed, werd wat langzamer enzo maar oké dat hinderde mij niet zo.
Helaas heb ik er per ongeluk water op laten vallen en nu gaat hij niet meer aan. Heb zelf een nieuwe laptop gekocht maar wat zal ik nou met die oude doen? ik kan hem niet wissen nu en in principe staat er nog heel veel privé-informatie op dus wil hem ook niet brengen naar zon plekje waar je er nog 100 euro voor krijgt.
laten repareren is denk ik ook de kosten niet waard.

Je kan de opslag eruit halen, vgm heeft MacBook alleen een SSD. Staan veel filmpjes met uitleg op YouTube.

Ho al verstuurd → is denk ik ook niet meer de moeite vooral niet omdat er nog zoveel info opstaat. Na SSD verwijderen kan je m recyclen of op marktplaats zetten, sommige mensen willen nog losse onderdelen kopen (maar hij is wel nat geweest dus dat is nu minder aannemelijk)

Voor de mensies die zowel Nike air max 1’s dragen als 90’s, vallen 90’s groter?

Nee de recraft niet vind ik!
Paar jaar geleden wel, dus ik kocht vol goede moed vorig jaar die recraft mint in een maatje kleiner dan m’n ons. Echt veeeelll te klein. Dus 90s die sinds januari 2020 uitgekomen zijn koop ik in dezelfde maat als AM1

1 like

Ah kutje, ik krijg gewoon normale zwarte 90’s van mijn broertje 1 maatje kleiner🥲

Heeft ie ze al besteld? Gewoon ff proberen als ze binnen zijn. Ik merk om me heen dat het echt bij iedereen anders is. Mijn schoonzus bijv heeft in gewone schoenen 39 (ik ook) in AM1 heeft zij 39 en ik 40 en in die huidige 90s heeft zijn zelfs 38,5 en ik dus ook 40. En hier op het forum lees ik ook wel verschillende ervaringen in hoe mensen t vinden vallen. Dus wie weet valt het mee.
Worden het je eerste 90s?

Nou maar die recrafts zijn zo raar want op de doos staan letterlijk twee verschillende cm maten, bij mannen en vrouwen verschilt het een halve centimeter. Ik begrijp er echt geen flikker van?? Een centimeter is een centimeter dat kan toch niet opeens verschillen :joy:

Ik heb ook het gevoel dat het zelfs per recraft verschilt, m’n volts zijn 24 cm/maat 38.5 en zitten prima en ik heb grey/pinks waar 25 cm/maat 40 in staat en die zijn echt absoluut geen anderhalve maat verschil

Ja klopt! Niet alleen op de doos trouwens, maar in de schoen zitten ook 2 labels met verschillende sizes :sob:

Doos

En 2 labels in de schoen. Goed verhaal Nike :+1:

1 like

Begrijp er echt geen flikker van :joy: Ga het wel eens vragen op reddit ofzo

1 like

Ik weet wel dat normaal wmns 40=25,5cm en mens 40=25cm. En deze concords zijn wmns release, dus zou 25,5cm moeten zijn zou ik dan denken. Maar waar die mens dan op slaat???
Laat maar weten als op reddit iemand het weet. Dit is echt apart!

1 like

Ja maar dan zou dus een mens 40 een wmns 39.5 moeten zijn want zelfde cm maar volgens nike is 1 schoen 2 verschillende cm maten opeens :rofl::rofl: Bij mn volts iig en andere schoenen zag ik het ook

Ja bij die is t ook idd, supervaag!

1 like

Ik had dit ook en snapte er niks van en toen heb ik @Luzarl een berichtje gestuurd :joy: schaamde me dood

1 like

Ik moet een opdracht maken maar ik kom er niet uit. Misschien heeft iemand hier zin om mee te denken haha?

Het gaat over het bedenken van een activiteit voor een babygroep die aansluit bij het behaviorisme (conditionering).

1 like