Durf te vragen #4

Die van mij is vorig jaar in corona tijd heel groot geworden en was destijds erg actief!! Werd ook goed bijgehouden als iets weer weg werd gehaald, maar hoe dat nu is weet ik niet.

En de regels zijn niet zo ingewikkeld: vaak staat er een bord met wat er wordt gekocht en een vlag(bij ons in de buurt hanger er veel vlaggen van de website hierboven!) En dan rijd je gewoon naar het kraampje, zoek je uit wat je wil en doe je het geld op de plek. Soms kan je ook een tikkie sturen.

2 likes

Ik heb vorig jaar een reportage gemaakt over kraampjes voor school en alles wat op de sites stond was actief en open, dus je hebt in ieder geval een begin :wink:

1 like

Leuk! Toevallig ergens online te zien?

Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon nodig en ik ben best gestrest want ik kan haar niet in persoon helpen om uit te leggen hoe een nieuwe telefoon werkt. Weet iemand hier een makkelijke smartphone, rond 400,- die niet teveel kutgedoe geeft met starten?

Waar in de Betuwe ben je?

1 like

Ik ben er nog niet, was van plan om morgen te gaan, maar aangezien veel van de locaties waar ik heen wilde gesloten zijn schuif ik dit uitje een paar maanden op (zodat ik ook kersen kan plukken). Het plan is om dan tussen Spijk en Buren rond te rijden/wandelen langs de Linge. Ik moet nu dus last minute een nieuw plan bedenken voor morgen terwijl ik alles al had uitgedacht. :joy:

Kan ze geen telefoon in een fysieke winkel kopen? Denk niet dat medewerkers te beroerd zijn om je mam te helpen met het installeren.

1 like

Bedoel je Spijk (Friesland)?
Buren is een mooi dorpje om te wandelen en te kijken. In Tricht hebben ze de lekkerste aardbeien van de omgeving. En Marienwaard (Beesd) is een mooi natuurgebied!

1 like

Nee Spijk iets ten noorden van Gorinchem, ook aan de Linge. Marienwaard staat idd ook op de planning! Heb je toevallig een adresje voor die aardbeien in Tricht?

Weet iemand waar je ‘gearchiveerde chats’ kunt vinden in WhatsApp en ook hoe je deze kunt verwijderen? Bij naar rechts swipen tik je zo snel per ongeluk op archiveren, ipv op verwijderen.

Naar beneden swipen, en dan kan je per gesprek naar links swipen.

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Als je dit bericht zonder context leest lijkt het net alsof het over een lijk gaat ofzo

8 likes

@Nescio ik vroeg me af of je weet of er veel meelezers zijn. Bij egf kon je zien hoeveel ingelogde en niet ingelogde mensen er online waren en ik meen me te herinneren dat het wel eens 200 leden vs 800 meelezers was.
En ik was gewoon benieuwd of dat hier ook zo is :grinning:

Ik ben ook wel benieuwd hoe mensen het forum vinden want bij het googlen naar random vragen kom ik best wel vaak uit bij bv het viva forum.

1 like

Ik dus inderdaad via googelen! Naar geurkaarsen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Wat was je zoekterm dan? Ben benieuwd want ben nog nooit het forum tegengekomen tijdens een online zoektocht

Als je ooit in Den Haag bent of komt hebben ze dit ook bij Vincenzo’s! Ze hebben daar zo’n mega kaas staan waar ze de pasta dan doorheen roeren, echt zo lekker. Met truffel ook. Wel bij de Osteria op de Tasmanstraat reserveren, de pizzeria heeft het niet.

8 likes

Elke keer als ik mijn Birkenstocks draag dan zuigt mijn voet een soort vacuum en hoor je een soort van scheet geluid. Echt heel irritant! Hebben anderen dit ook en kan je hier wat aan doen?

3 likes

Beste mensen, willen jullie voor de overzichtelijkheid eerst even checken of er al een specifiek topic voor je vraag is voordat je het hier plaatst.

1 like