Durf te vragen #4

Bij DHL sinds een poosje wel, dit staat op de site:

Zelf iets versturen met DHL? Dat kan via de Mijn DHL app, al vanaf €3,95. Ook zónder printer. Online maak je in no-time een verzendlabel aan of je kunt de QR-code laten scannen, dan printen wij ‘m voor je. Geef je pakket af bij een verzendpunt in de buurt, en hop – geregeld.

1 like

Ook als 't via Vinted gaat dan? Want vorige week lukte dit bij mij niet. Maar misschien omdat ik 'm in een kleine winkel ging versturen?

Heeft iemand de gouden tip voor een goede zwarte panty? Mijn panty’s gaan altijd zo snel kapot :slightly_frowning_face: Ik heb normaal de anti ladder van de Hema of de tight hold van de H&M.

Ik koop altijd panty’s van Oroblu, die zijn wat duurder, maar trek ik niet zomaar stuk en blijven ook mooi in de was (in een wasnetje). Iets duurder dan de Hema (die ik koop zijn €12 ongeveer), maar ik haal dat verschil er wel uit doordat ik ze langer kan gebruiken.

3 likes

Oh geen idee, ik ben zo’n oma die geen Vinted heeft/gebruikt. Maar als je daarbij gewoon via de DHL-site een label aan moet maken, dan wel. Als dat via Vinted gaat weet ik het niet. Ik heb er zelf wel al een keer gebruik van gemaakt en dat was ook in een klein zaakje.

1 like

Ladder resist van Anna Rolfi bij Kruidvat!

1 like

Ik heb ze van snagtights! Echt geweldig en je kan ze in heel veel verschillende maten kopen, is wel een webshop.

4 likes

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Weg in eigen land

Sinds kort wordt mijn insta overspoeld met mensen die allemaal pbp (personal body plan) coach zijn geworden. Het zijn er zo veel dat het me niet meer logisch lijkt dat het echt een super professionele groep is en eerder vervelende instagram coaches maar aangezien ze allemaal dezelfde “opleiding” doen begin ik me af te vragen of pbp een mlm scheme is?
Uiteindelijk betalen al die coaches om coach te worden, waarna ze nieuwe klanten trekken die pbp betalen (en een beetje aan de coach denk ik?), en dan ook coach willen worden (“want als ik het kan kan ik het jou ook leren!!”) etc etc

Also side note maar coaches zijn wel echt een plaag die de wereld niet nodig heeft maar goed

4 likes

Swedish stockings

Kost wat meer maar dat draag je er wel uit

1 like

Hoe weet je eigenlijk of je als particulier bij een boerderij kunt kopen? Of staan ze daar altijd voor open? Heel soms hebben ze een website/facebook oid, maar meestal niet.

Als iemand trouwens leuke tips heeft voor fruitboomgaarden/boerderijen in de buurt van de Linge/Betuwe, alle tips zijn welkom. (ook andere tips in die regio zijn welkom, leuke theetuinen, mooie dorpen etc)

Meestal staat er een bordje aan de weg

Ja vaak staan er idd bordjes aan de weg, ik zie vaak bordjes met “2x rechts aardbeien te koop” oid of ze hebben een soort tentje aan de weg staan waar ze hun producten opzetten en je geld in een bakje moet doen en het dan gewoon mee kunt nemen.

1 like

Moet gelijk aan Impero Romano denken, misschien die?

3 likes

Ja ik ook @midheavenmoon ! Daar maken ze zo’n truffelpasta bij je tafel met enorm veel kaas.

1 like

Je hebt daar sites voor

12 likes

En

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wijn!

12 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

@Sjern Bedankt voor de linkjes! Mijn ervaring is dat dat soort sites niet compleet zijn en minstens 90% van de boerderijen missen. Ga daar maar gewoon rondrijden en als ik iets leuks tegenkom naar binnen. Maar ik ken zelf niet echt de ‘regels’ van boerderijen als je er een gewoon op je weg tegenkomt.