Ohja, Worms! Zit nu een fimpje te kijken, die geluiden zijn zo bekend.
Deze bedacht ik me nu net ook nog.
Ohja, Worms! Zit nu een fimpje te kijken, die geluiden zijn zo bekend.
Deze bedacht ik me nu net ook nog.
Sims 1
Shanna’s place
Powerbabe
Freddy Fish
Redcat
Theme Hospital
Neopets
Puttputt
En er zijn nog 2 spellen waarbij ik niet echt op de naam kom en die ik ook maar vaag voor me zie. Eentje op een kermis en eentje met een soort moomins ofzo.
(Ik speelde ook wel eens buiten.)
Ik speelde vroeger online ook altijd dat Cartoon Network spel, echt zo tof was die. Frans Adventures ook wel, maar indd omdat het spel cool was, niet per se om de seks haha.
En verder zag ik deze nog niet voorbij komen (weet ook niet of die populair was): Amazon Trail. Dan ging je in een bootje (volgens mij een kano) de Amazone rivier over en ondertussen moest je allemaal dingen doen om niet dood te gaan. Ik kwam altijd maar rot het 4e dorp ofzo
Jaa de Zoombinies (ontsnapping uit de puzzelberg). Heb het 2 jaar geleden nog geprobeerd, maar lukte me niet om uit te spelen haha
Ik zoek ook nog een spelletje, volgens mij zat het in zo’n pakket wat je kon kopen via de basisschool. Je moest dan met een gaar poppetje naar een familiepicknick in het bos en tussen alle spelletjes door moest je door het bos rennen en over boomstammen springen. En eerst had ik niet door dat je kon springen en kwam ik altijd te laat bij die picknick en dan riep er een mol ‘stooooooooooop!’ en dat vond ik supergrappig vroeger. Iemand enig idee?
Oh en Cédric is me ook nog nooit gelukt om uit te spelen.
Omg dat CN spel!!! Dat was echt mijn lievelings. En Powerbabe inderdaad. Ik speelde ook veel Commander Keen:
Wow hoe heet dit ook alweer? Ik weet nog toen ik dat speelde, dat ik niet kon wachten om volwassen te zijn en alles echt goed te doen (ha ha)
Ganguro girl?
Woww ja! Channa’s Place was het trouwens haha. Dollmakers waren echt de shit.
Zo leuk!
Ik speelde vroeger
we hadden ook simcity maar daar begreep ik echt geen reeet van
en later sims deluxe!
Speelgoedland. Heb het achtergronddeuntje zo weer voor me. Eindeloos vaak moeten spelen om uit te spelen.
pinguin slaan
Echt grappig om terug te zien!! Was fan van Putt putt redt de Zoo, Freddy fish, pyjama sam (vond ik wel moeilijk!), roller coaster tycoon, Sims, Lego friends, Powerbabe, die Barbie spellen etc. Alladin was vaste prik bij m’n oma op de computer.
Niet heel oud maar je had toch ook dat online multi player paintball spel waar half EGF toen aan meedeed?
A2 racer door Amsterdam en Rotterdam
Walt Disney Magical Racing Tour
Je had ook zo’n spel van de Tina: Beukenlaan 35. Kan me er alleen bijna niks meer van herinneren.
En wat is dit? Komt me heeeeel vaag bekend voor. Jacht op de kroonjuwelen ofzo?
Edit: oh dat was alleen Europa
Putt Putt reist door de tijd was ook altijd leuk. En inderdaad Freddi Fish met die verloren zeewierzaadjes. Oh en Max en het gele sokjesspook.
Kent iemand Adiboo? Dat was echt mijn favoriete spel. Ik citeer dat stomme beest nog steeds af en toe haha
Jaaa, ik zat al te wachten tot iemand dit zou noemen. Wist niet meer hoe het heette maar ik speelde dit vroeger altijd bij mijn ex beste vriendinnetje thuis .