Ik had het gister met vriendinnen hierover en ik ben er zoveel vergeten! Maar die zitten nog wel ergens in mijn achterhoofd waar ik niet bij kan.
Dus haal hier herinneringen op over computer/internetspelletjes die je vroeger speelde.
De twee waar ik gisteren aan moest denken waren Powerbabes en Barbie.
Powerbabes was online en dan moest je in een groepje superhard bitchen tegen elkaar en degene waar het meest op gebitched werd had verloren geloof ik? Je kon drankjes over elkaar heen gooien en een bitchslap geven, en soms ging je ook met andere mensen afspreken om op 1 persoon te gaan zodat je sowieso won.
Van Detective Barbie weet ik nog dat je op een jetski kon om de verdachte te achtervolgen en dat vond ik altijd het leukste van het spelletje. En een naam kiezen.
En ik moet ook opeens denken aan het Tarzan cdromspelletje waar er 1 stukje was waar je van de boom af moest glijden en dan sturen, dat vond ik ook mega leuk.
En ik speelde ook superveel een spelletje online van Cartoon Network waarbij je in een soort park was op een camping ofzo en dan waren alle figuren van CN daar en dan moest je dingen brengen en halen naar die figuren en dat was volgens mij het hele spelletje zo’n beetje.
Oh en Miel Monteur!!! Was ook super leuk.
Ok echt fucking random spelletjes allemaal maar noem alles wat je wil en maak dit een topic voor te cruisen down memory lane.