Spy Fox zou ik zo graag nog een keer willen spelen, eens zien of ik er nu sneller uit kom dan toentertijd!
@Penny_Lane Jaa die speelde ik ook! Ga straks eens kijken of ik ook nog wat spelletjes van vroeger kan vinden! Ben alleen een ramp in namen (had ook geen idee meer dat deze zo heette) dus wordt wellicht lastig
Jaa, die noemde ik een paar posts eerder idd. Leuk spel, ik heb hem laatst nog eens gespeeld en ik kan hem nog altijd uitspelen, maar wat traag
Leeuwtje, Penny, dat klinkt als ING idd. Dat doet me eraan denken, via de Rabobank hadden we ooit âhet geheim van de geldwelpâ. Kan me er niet veel meer van herinneren, maar wel dat ik het een leuk spelletje vond. Er hoorde ook een boek bij.
Redcat, dangerous dave, commander keen,
Wauw ik dacht dat dit een oud topic was maar iedereen is hier zo enthousiast! Ff lezen dan maar zie al heel veel bekende dingen voorbij komen
Ik speelde vroeger altijd Carmageddon, ooit had mân broer die gekocht bij de bieb maar ik was degene die er gek op was. Had op 9-jarige leeftijd ook echt een heel hoog level.
Het ging erom dat je hoe dan ook de race won: of je nou x laps als eerste deed, alle poppetjes doodreed, of al je tegenstanders kapotbeukte. Je kreeg ook bonussen als je bepaalde poppetjes kapot reed en het was ook vet bloederig. Echt erg dat ik dat op zoân jonge leeftijd al deed
Toen we internet kregen speelde ik veel online games, waaronder Neopets. Na een tijdje hadden we een heuse gabbercrew die die site onveilig maakte.
Na een tijdje ontdekte ik de seksgames en vooral omdat het zo spannend was want ooehhh seksss. Eentje die ik veel speelde was iets met roze en dan moest je vrouwen versieren om daarna naaktfotoâs van te krijgen. Als je het helemaal goed deed kon je âecht seksâ hebben in dat spel maar op cheaten na is me dat ook nooit gelukt.
Ook was er een game, Franks Adventure, echt te debiel voor woorden, want je was iemand die geld nodig had voor drugs en naaktfotoâs en alleen als alle naaktfotoâs gevonden waren had je gewonnen. Zijn 4 delen van. Speelde het niet eens omdat het vulgair (puber jaja) was maar puur omdat de gameplay zo fijn was
oooh ja Powerbabe mis ik zo, dat was zo leuk
Deze al voorbij gekomen? Ik ben wel van de âgeneratie mijnenvegerâ maar deze had een vriendin van mij op de pc en daar waren we echt verslaafd aan.
Ik bedenk me nu ook dat je bepaalde disney cds had voor printables zoals kleurplaten en uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes. Ik weet alleen niet hoe die reeks heette, want ik moest het zelf doen met een kopie. Maar volgens mij had je naast een versie van The Lion King er iig ook 1 met de dalmatiers. Niet echt spelletjes maar toch wel deel van vroeger.
Nu wil ik het ook weer spelen.
Ik herinner me ook iets vaags van een slecht spel, heel basic, iets met een blond joch dat hobo of hobie heet
Oh dit doet me ineens denken aan een spel dat ik wel eens speelde van mijn broer, was ook een beetje een seksgame. Je was een man en moest volgens mij zoveel mogelijk dates scoren. De vrouwen waren allemaal van die manga-achtige poppetjes en het was echt een verhaallijn met opties waar je uit kon kiezen. Ik ga kijken of ik kan vinden hoe het heet!
Daar waren er zoveel van, ik heb ze waarschijnlijk allemaal gespeeld ;â;
Meestal stonden ze onder de (hentai) sim games
Ik speelde dit spel van Barbie zoooo vaak, kan me de geluidjes ook echt nog goed herinneren!
Ik speelde dit ook altijd!
Vond die stem van die vlieg altijd zo vervelend hoog haha.
De schattenjacht was veel te moeilijk voor me, nooit uitgespeeld.
Omg ik heb net ingelogd op mijn oude account. Zo lelijk die namen die ik had verzonnen.
Ooooh dat spel speelde ik ook altijd! Maar op spele.nl heette het drugdealer geloof ik. Ik speelde dat in groep 8 haha, was zo leuk. En idd niet eens voor de vieze plaatjes, was gewoon echt tof
Ik vind net deze terug omg dit heb ik zoooo veel gedaan.
Dit was echt mijn lievelings: Catz/Dogz! Je moest dan katten of honden adopteren en daarvoor zorgen, ze voeren, aankleden etc. Maar als je dat niet goed deed liepen ze weg omdat ze ongelukkig waren, en dan liepen ze ook echt weg met zoân verwijtende blik hahaha.
Ik speelde dit altijd bij mân opa en oma op de computer, en op een dag waren mijn neefjes dus aan de haal gegaan met mân honden en waren ze allemaal weggelopen!!! Ik was echt zoooo verdrietig. Maar ik vond het echt een heel leuk spel (en voortaan speelde ik het dus thuis, haha)