Ik weet het niet zeker hoor! Misschien is het wel Amerikaans haha
Ik vond dit zo spannend dat ik er nachtmerries van kreeg
jaaaaa zoveel leuke
wat mijn zusje en ik vroeger heeeel veel speelden (meeste zijn al genoemd):
robbie konijn
de boerderij
freddi fish
putt putt
leeuwenkoning
flipper en lopaka
barbie storymaker
sims 1
rayman
E.T.
mijn paardenrenstal
en van de meeste spellen hadden we ook echt alle delen
EDIT: sesamstraat letters en sesamstraat cijfers
Haha dit deden we in groep 8 als we op de computers mochten! Zo leuk
DANKJEWEL. IK HEB DIT SPEL ALTIJD GESPEELD EN IK KON ER NOOIT MEER OP KOMEN. EN IK KON HET OOK NIET BESCHRIJVEN!
toen ik dit topic zag hoopte ik dat ik het zou vinden.
ik stuur jou eeuwige liefde toe <3
oh die video, wat een nostalgie. de stemmen zijn nog precies zoals ik me herinner. ik wil dit spelen nu, maar ik ben aan het werk
@Gebruikersnaam haha zo leuk! Deze persoon heeft allemaal filmpjes van het spel op YT gezet!
Zoals ik het nu zie ken ik ik alleen de peuter versie, maar ik kan me totaal niet herinneren of ik dit thuis speelde of bij mijn opa en oma. Was dit een CD-rom versie? Ik wist niet eens dat dit spel een doel had om te leren, hahaha.
oh wacht, ik zit nu dreumes te kijken, dit ken ik ook!?
Haha, ik herken hier dus maar heel weinig van Toevallig kwam ik gisteren de cdrom van Jazz Jackrabbit 1 tegen, en ik kreeg meteen zin om te proberen of ik hem aan de praat zou kunnen krijgen op mijn windows10…
Die speelde ik dus veel vroeger, en daarnaast rayman, redcat (zowel die leerzame als het platformspelletje heb ik grijsgespeeld), crystal Caves en Bubble Bobble. Oh, en Prehistoric en Trolls.
Jaa Laura en de diamant had ik ook!! Alleen zat er bij ons volgens mij ergens een fout in (of ik was debiel) want je moest een ballon pakken met een kaartje er aan alleen hing die altijd echt naast het dak van een huis?? Geen raam in de buurt? Vet sip, nooit uitgespeeld dus
Waar ik dus alleen niet op kan komen is een bepaald spel dat je kon krijgen van een bank (ik vermoed de postbank aka ING) en dat je dan kon fietsen en allemaal opdrachten kon doen om geld te verdienen. Volgens mij was de hoofdpersonen een jongen.
Oke poging, hoop dat iemand dit herkent:
Vroeger hadden mijn broertje en ik een spel en je begon met iets van 100 poppetjes ofzo. Die konden verschillen in kapsel en oogkleur volgens mij. Met die poppetjes (in mijn herinnering zijn ze geel maar mn broertje dacht blauw hahah) moest je allemaal denkspellen doen. Basisschoolniveau groep 6 ofzoiets?? Zoals in een bepaalde volgorde op stenen over een rivier zetten. Ook was er iets van een denkspelletje/opdracht die over 4 van die poppetjes ging en dan moest je hun lunch geven door hints als “diegene die melk drinkt, zit naast diegene die vis wil eten”.
Ik weet alleen ECHT NIET meer hoe het heet en we denken er echt al lang over na haha, hier misschien iemand??
Neee het is wel echt iets anders helaas! Ook iets minder “plat” getekend zegmaar haha. En echt heldere fellere kleuren