Computerspelletjes van vroeger

2 likes

Ja je kon echt van alles doen en er kwam steeds meer bij leek het… Van veel dingen snapte ik ook niet precies hoe ze werkten. Als je filmpjes van het spel op YouTube kijkt zie je ook allemaal reacties van mensen die ook niet wisten waar ze mee bezig waren, haha.

1 like

Dit, maar dan een andere versie die ik nergens kan vinden :frowning:️ Er zat iets meer diepte in de vormgeving, volgens mij was het ook niet de originele

The Neverhood!! Alleen hadden wij thuis nog geen speakers bij de pc waardoor 1 level onmogelijk was

Hier had ik een hele serie aan pc games van! Is Pools dus waarschijnlijk niet echt bekend hier

En dit!! Een hele zomer gespeeld ahh

2 likes

Jaa dogz! Wow helemaal vergeten dat ik dat ooit speelde. Eigenlijk de voorloper van nintendogs nu ik het zo terugzie

1 like

image

Rainbow islands op de NES

Wow zo leuk! @Mhysa Dat Lion King spel heb ik zooooveel gespeeld, was ik helemaal vergeten

Verder ook de Boerderij en Freddie Fish.
image

Kinderlingo
image

En brandweerman Sam.
image

Legoland

My Little pony
image

Ik mocht als kind niet op internet, dus waarschijnlijk dat ik daarom veel spelletjes van CD-roms speelde.

5 likes

Oh en Disney Magic Artist
image image

10 likes

En ik herinner me dat op onze allereerste pc (een Laser van die Katja Schuurman-reclame) gewoon dat schietspel Doom zat? Wat ik dan speelde toen ik 9 was omdat ik nog geen internet had en verder alleen maar paint

6 likes

Flipper en Lopaka!

6 likes

En deze vonden we allemaal doodeng altijd. Is van de Griezelbus.

image image

2 likes

Omg zo herkenbaar, was deze helemaal vergeten.

Hadden jullie op de basisschool ook Ambrasoft?

image

5 likes

Ohhh ik liep altijd op hetzelfde punt vast met dit spel! Was zo moeilijk

Vraag me niet waarom maar dit deed ik altijd op rekenweb spelen

image

Misschien ben ik daarom nooit goed in rekenen geweest

9 likes

Hugo! Daar had ik ook een spel van, wist niet dat het pools was lol cool we hadden er ook gewoon random een cdrom van, geen idee hoe we er aan kwamen

@SelenaGomez omg dat battery check!! Dat was ik echt vergeten gewoon dat,dat bestond (herinner me de meeste games van vroeger nog redelijk) Woow

Kent iemand deze?
image
Alladin

Garfield, ik was hier zooo slecht in

Asterix mega madness, echt het leukste spel ooit, ik wil dit weer spelen nu

image
Happyland Adventures

image
Charlie the Duck

6 likes

102 dalmatians: puppies to the rescue

Ik speel dat nog 1x per jaar uit hahaha

7 likes

Yesss iemand die dat ook kent!!!

1 like

Heeerlijk spel ook

3 likes

Ja volgens mij kreeg je dat Battery Check gratis bij batterijen sparen haha!

1 like

Hmm die zijn het niet… Ik zoek door haha