Ik weet niet of ze meerdere cdroms met games hadden maar van eentje moest je met een waterslang de boeven achter een muurtje natspuiten en soms raakte je dan een razende adriaan
Die ken ik dan weer niet! Zo mooi dat dat Youtubekanaal dit allemaal uploadt, moet echt wel een hoop werk zijn.
^ Deze speelde ik zo vaak vroeger!
^ Kent iemand dat spel van de Efteling met Pardoes? Ik kwam nooit voorbij een bepaald level
^ Bas de beer
Hahaha ja! Het eindigde sowieso altijd vrij snel in frustratie en teleurstelling, steeds switchen tussen die sporten en dan uiteindelijk concluderen dat het allemaal kut is
Had een paar jaar geleden nog geprobeerd of ik het spel op een oude windows pc weer kon spelen maar zelfs die oude pc was er te jong voor. Maar ja die liedjes “Clown clown, clowntje wil ik zijn, clown clown clowntje is zo fijn”, “plinkieplinkieplong,plink plongplong” aka “Lala lala Caribisch carnaval”.
Was het dit?
Woow ik zoek dit dus al jaren wow!! Hoe heb je die printscreen gevonden? Ik had altijd zo’n vage herinnering aan dat spel en nu heb ik er eindelijk weer een beeld bij.
Verder word ik hier echt enthousiast van haha, pippi en de pannenkoeken, dat postbank spel, bas de beer (op paaseiland met professor punthoofd haha), pyjama sam, miel monteur.
Oh en kent iemand Forestia?
Dat vond ik vroeger zo eng soms maar het was ook echt een mysterieus en vaag spel. Ik ben benieuwd of iemand het kent! Vooral toen de wereld zo rood werd zoals hier op 2:40:
Oké hopelijk is dit de laatste… Robbie Konijn Kleuter! Speelde ik helemaal niet als kleuter maar het bleef leuk.
Haha ja hè? Ik vond het ook nooit echt leuk maar had hetzelfde gevoel als jij; dat het best wel profi was. Alsof je een architectenprogramma gebruikte, maar dan voor kinderen.
Ik heb me op de middelbare school ook enorm vermaakt met Bubble trouble
Als we op de computer mochten gingen we altijd stiekem dit spelen!
Ik zocht op de Engelse naam: strawberry Magic.
Dankje, ik ga nu een walkthrough kijken
Floppy! Dat vond ik zo leuk
Ik speelde altijd pettson&findus, zoo tycoon, Harry Potter, caveland en het gele sokjes spook. en ik had ook iets raars met een soort poppetjes die je uit een ei moest broeden en dan kon je door een wereld lopen met een kasteel en een luchtballon en soms werden ze ziek ofzo XD ik heb nooit begrepen hoe dat spel werkte.
waarom ziet alles er ook 100x meer crap uit dan in mn herinnering
Had iemand ook het spel ‘de rekentovenaar’? Dan moest je op zoek naar een rekentovenaar ofzo door allemaal problemen op te lossen (educatief reken spel) uiteindelijk als je alles gedaan hebt blijkt dan dat jij zelf de rekentovenaar bent. Ik voelde me echt bedrogen door dat spel want ik wou gewoon weten wat het einde van het verhaal was
Wooww ja ik weet denk ik wat dit is! Creatures of Creatures Village!
Ooh dat is inderdaad! WoW al die geluidjes die ze maken brengen echt herinneringen naar boven ^^ heb jij ooit begrepen wat je moest/kon doen? Volgens mij kon je ook taarten bakken? het was zo raar en nergens leek een einde aan te zitten.