O en LEGO Loco!
En en en dit was zooo leuk. Pettson en Findus. <3
Oh god dit spel wilde ik komen posten! Wat een geweldigheid was dit! Wil het nu weer spelen
Worms
O en deze! Ronja de Roversdochter.
Inderdaad kent bijna niemand het, maar ik heb het ook uuuuuren gespeeld. Eerst zelfs nog in de geel/zwarte versie geloof ik, op een diskette, later pas kleur
Ik ga ff opzoeken of je het nog ergens kunt doen
Sorry ik houd niet meer op, haha, er komt zoveel terug!!! LEGO Friends
Ik had hier een boek van! In een hotel dat al die muizen ontsnapten en uiteindelijk heel dat hotel overstroomt
Ik speelde naast zo’n beetje alles wat hier genoemd is ook nog:
Omg Mn fave
En inderdaad was het allemaal fokking lelijk, schokkerig en clumsy
Ja! En daar achterin die heuvel met Jack en Jill
Jezus, ik en mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht hebben nooit dit overzichtsplaatje gecreëerd in mijn hoofd! Zo lijkt het supereasy, maar ik heb er zo op zitten zwoegen!
Jaaaaa, dit was ik al weer helemaal vergeten! Had mijn vader geinstalleerd op de pc en dit was toen (eind jaren 80) helemaal state of the art
Riddles of Egypt? Egypt II?
Ah ik word zo blij van dit topic, er schiet me weer van alles te binnen.
Cartooners! Hiermee kon je je eigen animatiefilmpjes maken. Wij hadden dit thuis niet, maar heel soms mocht ik bij mijn vader op het werk in de ‘computerkamer’ (toen computers nog zo weinig voorkomend waren dat er een aparte kamer voor was, haha) dit spelen. En daarna mijn creaties aan hem laten zien, als hij het grappig vond was ik helemaal trots. Zo’n gelukkige herinnering
Woww doet me denken aan deze:
Pinpal en Tetris speelden we echt allemaal en was ook altijd een grote competitie.
Tarzan was ik echt vergeten, maar dat speelde ik ook. Sims 1 natuurlijk. Dat ziekenhuisspel ook, was ik ook helemaal kwijt.
Hahaha ik heb het net weer opgezocht en ging het aanmaken. Was in de tussentijd met een tindermatch over PSV aan het praten maar ik had niet zo goed de wedstrijd gekeken dus moest bluffen. Toen begon ik gewoon over neopets en nu helpt ie me met een pet kiezen hahaha