Vond dit zooooo leuk hahaha
Niet echt een spelletje, maar vroeger op de Middelbare school leerden wij programmeren met een schildpadje in DOS. Ik probeer er een foto van te vinden, maar lukt niet. Iemand een idee waar ik het over heb?
Ja inderdaad zoiets!
Maar dan nog ouder, toen was er nog geen Windows
Nu weet ik wel hoe het heet, thanks!
Dit speelde ik vroeger ook:
En geen spelletje maar heb me er uren mee vermaakt…
Denk dat ik alle geluidsbestanden wel 20x gehoord heb!
Ohhhhhh die eierdief ik was dat vergeten maar ik heb dat zoveel gedaan
Nog een paar spellen die ik heb kunnen vinden!
Insaniquarium, hier moest je je aquarium verzorgen en dan unlockte je steeds vissen met ieder hun eigen ‘ability’ en soms werd je aangevallen door aliens en moest je dus de beste vissen uitzoeken zodat zoveel mogelijk visjes het overleefde
Volgens mij was het de bedoeling van deze dat je 3 kleuren op een rij kreeg door ze om te draaien en zo ging je dan steeds verder, je had ook veel verschillende opties qua spellen?
Spongebob Diner Dash, dit spel was lastig op een gegeven moment!! Heb echt zo erg vastgezeten vroeger haha. Je moest dus groepen aan een tafel zetten en ze eten geven en dan iedereen tevreden houden (als er een baby huilde raakte de andere groepen bijv geirriteerd maar werden ze weer blij als ze hun eten kregen)
Tipje voor mensen die vroeger Pajama Sam speelden en het nog eens zouden willen doen
Tijdje geleden kon je in de appstore het spel downloaden en iig het eerste deel gratis spelen. Daarna kon je tegen betaling geloof ik het hele spel zelfs downloaden. Het was die ene over het weer. Ik vond het zooo leuk en nostalgisch om weer te doen!
Volgens mij kon je ook Freddie Fish en Put Put downloaden, moeite waard om eens in de appstore te zoeken dus!
Dommelsch pinball
Aah jaaa ik vond dat ook super leuk en zo vaak gespeeld!
Jaaa, die eerste heb ik als app gevonden, ben meteen weer gaan spelen.
In een ander topic postte iemand Gold miner.
Die speelde ik vaak, en via dezelfde site was er nog een spel waarmee ik uren tijd verspeelde.
Het was iets met rode en groene muntjes, en bij elk level omhoog ‘steeg’ je in beroep.
Iemand een idee wat ik bedoel?
En belangrijker nog, of ik het spel nog ergens kan vinden?
Oh dit heb ik zoveel gespeeld!
Bedacht me laatst dat ik het Madagascar computerspel zo vaak heb gespeeld, toen de eerste film net uit was. Het begon net zoals in de film in een dierentuin in NYC, daarna had je nog levels in een stad en op een boot, voordat je dan in Madagascar aankwam. Het spel bevatte ook een aantal minigames zoals Tiki (mini) Golf, dat heb ik ook zooo vaak gedaan.
Walktrough:
?
Hmmm, nee, ik had alleen de educatieve!
Dat was hem idd!