Ja volgens mij was het zoiets inderdaad, je had verschillende ‘kamers’ en ook met Nederlandse spelers en andere talen. Ging inderdaad over hele andere dingen in de chatrooms @Orchid …
Oh dit heb ik ook gespeeld! Met die narwhal!
Ben er eindelijk achter (met hulp van mn moeder)
Kent iemand dit? Nooit uitgespeeld want ik vond het te eng
Ik hou van dit topic. Heb als kind zoooveel Pyjama Sam en PuttPutt gespeeld dat ik de spelletjes nog steeds kan dromen.
Kent iemand deze nog??
The Flintstones Bedrock Bowling. Vond dit spel zo leuk als kind
Computerspel van hercules. Ik weet nog dat ik niet verder kwam dan level 3 dus vooral het eerste en tweede level gespeeld hahaha
Donald Duck Quack Attack waarin Donald ging tijdreizen o.i.d. Veel gespeeld en kan me nog herinneren dat ik het vet spannend vond
Computerspelletje van Pingu waarin je allemaal minigames kon spelen. Dit gaat way back haha
Lego Island. Hierin moest je allerlei pizza’s bezorgen volgens mij en kon je skaten huizen bouwen weetikhetwat.
Lego Island had ik ook vroeger. Ik weet nog dat die boef op een gegeven moment alle gebouwen ging slopen en dat toen ook het gebouw waar je het spel afsloot gesloopt werd. Helemaal in paniek omdat ik het spel niet meer afgesloten kreeg. Ik heb t ook nooit meer verder durven spelen dan de eerste paar gebouwen die gesloopt werden hahaha
Ehhh ben jij mijn zusje haha ik speelde deze ook allemaal! En voornamelijk samen met mn zusje
Hahaha ik speelde ze met mijn zus, toevallig!
Oh Donald Duck vond ik zo leuk! die was ik helemaal vergeten. Volgens mij heb ik hem nog ergens liggen
Jaaa Tim! Eindeloos gespeeld.
Kent iemand deze nog? Vond ik een beetje eng vroeger.
Ik speelde vroeger een spel op een oude Macintosh.
Het was een soort spel met monsters die je moest kopen in een winkel.
De klant kwam en gaf aan dat hij een groot, klein, dik, dun, bepaalde kleur wilde.
En die moest je dan aanklikken. En soms ging de telefoon en die deed dan de bestelling.
Iemand een idee waar ik het over heb?
Er was ook een spel met een soort fabriek waar ook de juiste monsters uit moesten komen. Maar die herinner ik minder.
Oh en iets met een piano met een vogel ofzo?
Waren allemaal spellen in 1.
Ik gooi het even hier in. Gaan ze Redcat spelen en dan zie je pas hoe slecht dit was vroeger haha.
Dit heb ik ook echt veeeel gespeeld vroeger
Ja! Was wel moeilijk. Heb m nu weer voor de ps4 gehaald, ben benieuwd of ik het na al die jaren nu wel zonder hints kan uitspelen.
De maker ervan heeft in 2017 nog een game gemaakt dat plaatsvind in hetzelfde stadje. Was erg goed! https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thimbleweed_Park
Transport tycoon
Soundtrack zul je de rest van je leven niet uit je hoofd krijgen!
Sorry niet heel het topic gelezen dus misschien is het al gezegd…
Maar de zaak van de zwarte tulp is toch dat spel met die landen wat in het begin gepost werd met ‘ben benieuwd wie het raadt?’
Ik had dat spel, en ook de zaak van de zwarte tulp… in mijn hoofd is het een match. Maar ik ben al oud
En ontdek je eigen lichaam vond ik fantastisch. En freddy fish en een spook ofzo? En redcats rekenrace… en disney’s magic artist. Zoveel sentiment in dit topic
Wie speelde ook Meesters van Macht? Vond ik heeel moeilijk als kind! Heb ‘m ook nooit uitgespeeld. In diezelfde serie hadden we ook het Europaspel, waarvan ik mij herinner dat ik heel lang dacht dat het ‘euro-pas-spel’ heette. :’)
He ik zie dat hij ook Escape from Monkey Island heeft gemaakt! Dat was ook leuk, wel moeilijk. Ik weet nog iets van een soort piratengevecht waarbij je over en weer de goede dingen moest zeggen, was echt lastig.
Oh nog zo’n fantastisch topic!
Oh ik kan echt helemaal los gaan. Er is nog een spelletje die ik speelde toen ik heel jong was, maar daar kan ik maar niet op komen.
Kan je de game omschrijven?