Computerspelletjes van vroeger

Heette die niet The Box of zo? Ik heb dit ook veel te veel gedaan en log een paar keer per jaar nog in. Soms kom ik mensen van jaren geleden tegen die dan nog wekelijks online zijn. Het is wel echt veranderd maar heeft nog steeds een soort rare aantrekkingskracht, haha. Enige nadeel is dat er niemand ‘zoals wij’ op zit; veel mensen zijn superjong of juist ouder maar dan ook echt weird.

Anyway als je een keer wil hangen in habbo: hit me up. Ik heet Flashy-groove! (don’t judge, ik was 10).

1 like

omg deze hadden wij ook!

Omg Max en de geheime formule! Daar kon ik niet opkomen. ‘Zoek’ dat al heel lang.

1 like

Yes tien punten voor jou! The Box van Vinnie.
Ik heb vorig jaar ofzo ook nog een keer ingelogd. Het was wel zo erg veranderd, maar dat kan ook niet anders. Maar ik snap wel wat je bedoelt met aantrekkingskracht haha. Heb ook best veel geld uitgegeven vroegerr. Met die Wally cards ofzo?? Hoe heette dat nou ook alweer.

Ik heette Mexy (Haha ja dont judge ook ik was 11 ofzo)

1 like

Speelde iemand ook miel monteur? ik vond die echt fantastisch. Ik had die met autos, boten en vliegtuigen. Mijn broertje speelde later geloof ik ook eentje met huizen maar toen was ik er al uit gegroeid.

2 likes

OMG hierdoor heb nu pas de Dos site ontdekt en ben de hele ochtend Keen aan het spelen.

Was zo verslaafd aan habbo en idd zoveel geld aan uitgegeven met walliecards (wallie wallie) :joy: blijft idd een bepaalde aantrekkingskracht houden maar vind het jammer dat het niet meer zo is als vroeger met openbare ruimtes, telewars enz! Kende iemand ook de HHS? Hoge habbo school oid

Geen idee welke cdrom je bedoelt, maar blauw/paars pluizig monster klinkt (zeker icm 101 dalmatiers) als Monsters & co. Misschien een cdrom met allerlei Disney spellen?

1 like

Leuk om terug te zien allemaal!
Mijn favoriete spel is de Sims <3, jaren van mijn leven mee gevuld haha. Verder rollercoaster en:

Grim Fandango

Little big adventure

Theme park

Tomb raider

The incredible machine

6 likes

Die laatste had ik ook!

Ik speelde voornamelijk Sims, Roller Coaster, Zoo Tycoon en Theme park. Komen hier wel een boel bekende spellen voorbij.

Weet iemand het spel dat een soort vriendengroepje zich voordeden als detectives? Volgens mij opereerden ze vanuit een boomhut en ging er ook iets over een pizzabezorger.

misschien TKKG? alleen kan ik me niks over een boomhut herinneren, maar er waren meerdere delen van dat spel dus wie weet.

Ik ken mensen die hier zitten volgens mij hahahah ik was best goed bevriend met mensen die hier veel zaten, zaten ook echt veel extreem geflipte mensen.

1 like

Wooow Little Big Het Ventje zoals ik dat vroeger noemde :scream:

2 likes

Mijn lievelingsspel: De easybake oven playset voor op de PC

Altijd blij als ik dit mocht spelen op school:

My little pony spel

Barbie sparkling ice show:

Altijd in de pauze op school Fishy spelen:

2 likes

Vroeger speelde ik online een soort pictionary, het was engels en dan ging je in een kamer met onbekenden, een soort chatroom en daar kon je dan raden en ook zelf tekenen… Weet iemand welke site ik bedoel?

Ik speelde dit volgens mij op spele.nl ofzoiets en dat spel heette dan drawing game. Was niet per se Engels geloof ik. In heel veel chatrooms ging het ook minder over de tekening en meer over welke cupmaat je had. Vond dat destijds wel spannend :sweat_smile:

iSketch ofzo heette dat toch? Dat was super leuk

1 like

Ik deed ook zo’n tekenspel, maar dat was volgens mij van Diddl!

1 like

Volgens mij kent echt niemand dit, maar ik speelde altijd Payuta

En alle 6373839472626 andere berichten die ik hierboven heb geliked speelde ik ook :upside_down_face:

2 likes

Jaaa dat deed ik ook! Of de antwoorden werden al voorgezegd haha.

1 like