Collagetopic Secret Santa 2018

Het voelt voor mij alsof er nog heel veel collages missen :scream:

Subtiel :smirk:

5 likes

Maar zo voelt het wel ja.

Hhahahahaha wie weet :wink:

Ik heb mijn pakketje al aardig gevuld maar ook nog helemaal niks gevraagd verder aan mijn lootje haha, sorry lootje! :see_no_evil: maar ze was gewoon best wel duidelijk.

1 like

er staan 45 in het topic . Ik dacht gisteren hetzelfde namelijk :grin:

Mocht er uiteindelijk nu een secret santa account komen om vragen te kunnen stellen aan je lootje of niet? Of om je lootje even te laten weten dat alles onder controle is.

1 like

Voor mij ook! Ik heb overigens mijn collage privé doorgestuurd via @anon98052296 omdat ik het toch wat gek vond om zo veel van mezelf te delen. :see_no_evil: Ik ben niet anoniem, maar aan de hand van mijn collage gaf ik bijna mijn hele identiteit uit handen. :joy:

3 likes

49 aanmeldingen dus er mist nog wel wat denk ik?

Nee dat mocht helaas niet

1 like

Sorry ik ben de laatste tijd heel erg inactief op het forum. Ik ga aan mijn collega’s vragen of zij willen checken wie de collages nog niet hebben ingeleverd. Sorry sorry.

Ik kom ook een eind hoor…

1 like

No worries! Komt vast goed hoor :blush:

Ik moet mijn collage nog maken, sorry! Ik heb het de voorbije dagen nogal onverwachts druk gehad. Ik maak er vandaag werk van.

1 like

Ik had die week een ban, maar mijn collega’s hebben toen in het andere topic gepost dat ze het met de moderators zouden overleggen dus ik ben er vanuit gegaan dat dat ook is gebeurd!

Waarom regelen jullie je zaakjes niet gewoon goed in plaats van aannames te doen en die dan ook te posten?

Samenvatting

Van mij mag dit wel via pb besproken worden. Spreek dan Linus aan op haar foutieve aanname, niet “jullie”. Tot nu toe verloopt de organisatie volgens mij zoals het zou moeten, dus de “zaakjes zijn goed geregeld”. Maar los daarvan… Voor mij als deelnemer staat het plezier voorop, en die ontneem je door zo uit te halen naar de organisatie. Niet cool. :frowning:

8 likes

Er is aangegeven dat anonieme accounts in principe niet toegestaan zijn. Toen hebben wij als alternatief bedacht om door ons als organisatoren de vragen te laten posten. Lijkt mij prima werken en hoeven we wat mij betreft verder geen woorden aan vuil te maken

11 likes

Mee eens, ik vind het een slimme oplossing. Werkt prima in dat andere topic. Goed verzonnen dames! @Nidorina @anon98052296 @Jeminae

5 likes

jongens, mijn excuses voor mijn gepikeerde toon van daarnet. Wat daar achter zit, is juist hetgeen jullie aangeven niet prettig te vinden: dat er in het openbaar wordt ‘afgegeven op de organisatie’: linus stelt eerst zomaar dat we een SS account zouden hebben verboden, terwijl dat überhaupt niet aan ons is gevraagd. En collega Diana praat er vervolgens overheen als dat weer even ter sprake komt. Dat vind ik dus niet prettig voor het moderatorteam dat keihard werkt voor een leuk forum waar dingen soepel verlopen.

5 likes