Collagetopic Secret Santa 2018

10 likes

Begrijpelijk! Als het helpt: ook al zei Linus iets wat onjuist was (dat het geheime account helaas niet mocht), had ik geenszins het idee dat ze daarmee slecht sprak over jullie. Wat mij betreft is de liefde nog aan. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Uit mijn administratie blijkt dat alleen @Hectometer haar collage nog mist. Van de anderen staat ie in het topic (op die van @Twijfelaar na, die heeft die van haar naar @anon98052296 gestuurd.

5 likes

Ik vind dit heel jammer en ben hier ook best verdrietig over. Maar we zetten gewoon door! Ik ben echt ontzettend weinig online dus soms reageer ik laat, maar ik wil heel graag dat deze editie een succes wordt, dus jullie kunnen op me rekenen :heart:

9 likes

:smiling_face_with_three_hearts: ik vind dat jullie het top doen! we gaan er met zn allen een succes van maken.

2 likes

Vind het heel leuk dat jullie de organisatie op je hebben genomen. Lijkt me veel werk, maar het gaat goed en iedereen lijkt het super leuk te vinden!

2 likes

Is niet erg

Fijn dat je hem toch gepost hebt, nu kan je Santa pull up in die car fast, linkerbaan gass

.
.
Omg

5 likes