Nou duizend jaar later
Mocht je nou niks meer weten en een GEWELDIGE nagellak tegen komen in een mooie nude tint die je niet kan laten liggen dan mag het
Nou duizend jaar later
Mocht je nou niks meer weten en een GEWELDIGE nagellak tegen komen in een mooie nude tint die je niet kan laten liggen dan mag het
Beter laat dan nooit… Vind het best spannend, haha! Hoop dat de collage een beetje duidelijk is. Hoor het graag als mijn Santa nog vragen heeft! Vind het super leuk om mee te doen!
Lieve Secret Santa,
Zoals je ziet hou ik erg van geitjes. Het liefst wil ik een geitje. Maar dat is lastig. Verder vind ik chocola leuk, net als planten groot of klein, potjes om ze in te stoppen, slechte woordgrappen, Engelse boeken het liefst tweedehands (die op het plaatje heb ik al), geurkaarsen, minimalistische sieraden, yoga, unicorn sloffen (heb ik nog niet, maat 40 want sloffen vallen altijd klein), en roze. Thee is ook altijd goed, groen vind ik het lekkerst. Leuke mokken zijn ook altijd welkom, hoe groter hoe beter!
Ik heb twee katten, nog geen geitjes, geef Engelse les op een middelbare school, heb een vriend (oja), ga soms hardlopen en kan erg genieten van mooi geschreven woorden.
Niet zo leuk: typisch xenos, zwarte thee, zilveren sieraden, notitieboekjes (heb ik al x263), een tuin zonder geitjes. Sorry ik kan heel slecht bedenken wat ik niet wil.
Liefs van Bertie!
Ik vind eigenlijk dat iedereen een collage moet maken, geweldig om ze allemaal te zien!
En ik heb echt een collage gemaakt die helemaal bij mij past haha, elke keer als ik ernaar kijk word ik helemaal vrolijk.
Mijn collage komt er vandaag nog aan. Heb het wat druk gehad de afgelopen tijd
Zelfde geldt voor mij, ik heb vanavond pas tijd!
eerlijk, ik verwachtte half “HEET GEEN NAOMI!!!” op je collage te vinden
Ik ben 24 jaar, zit in het laatste jaar van mijn bachelor en heb daardoor best veel stress. Ik hou van zoetigheid, lezen, netflixen, katten, zachte/fluffy dingen, tuinieren en creatief bezig zijn.
Je maakt me blij met een (tweedehands) boek, leuke washi-tape, iets om te helpen ontspannen (bv. een goede tip/advies, fijne geurkaars, … maar liever geen massage olie), glittersokken (maat 39), lekker warme oorwarmers voor in de winter, alles dat met katten te maken heeft (liever niets voor een kat zelf), iets om een ruimte gezelliger te maken, speciaal of buitenlands snoep/chips, geurkaarsen, schattige pluche dieren, minimalistische oorbellen in goud, iets dat je zelfgemaakt hebt, dingen met een maan/sterretjes of kreeftenprint, …
Wat ik liever niet ontvang zijn douchegels of shampoo (ik kan niet tegen parfum op m’n huid), iets met lavendelgeur, cosy socks, notitieboekjes, thee, koffietassen (mokken), make-up, dingen met quotes
let niet op de naam van mijn collage, zo noemt de template waarin ik het gemaakt heb
Een schapenthema lijkt me ook wel wat voor jouw pakketje
Zure kantoorkut? Als ik jou iets niet vind is het wel zuur maar goed ik zit niet met je op kantoor he (is maar goed ook zeker? )
Nee klopt maar vind het wel een leuke benaming voor mn werk haha. En het is natuurlijk een verwijzing naar een of andere vlogger die ons (egf) zo noemde
Oh ja hahaha tuurlijk, dat was lachen ja
En voor jou koetjesrepen in je pakket
Je sokken inspireren me
Yes please! Ik vind die sokken zo fantastisch!
Op de valreep:
Tuula - 26 - Utrecht
Ik studeer communicatie, zit nu in mijn laatste jaar (ben op dit moment bezig met een minor in (service) design). Deze zomer hoop ik af te studeren en dan te verhuizen naar Antwerpen om daar samen te wonen met m’n vriend. Die is namelijk Vlaams! We hebben elkaar in de zomer van 2016 leren kennen, op een surfkamp. Sindsdien ben ik een wannabe surfchick, want al onze vakanties zijn ergens aan de kust en ik vind het heel leuk maar bak er niet veel van
Verder blog ik (www.lastdaysofspring.com), beetje uit de hand gelopen hobby, zonder de intentie om er een full time job van te maken. Ik verdien mijn geld met freelance klussen in communicatie.
Ik hou van citytrippen, nieuwe plekken ontdekken en uitgebreid buiten de deur brunchen. Daarnaast houd ik ook heel erg van spelletjes spelen, van Dixit tot Ticket to Ride tot Cards against Humanity. Ik heb wel al best veel spelletjes, maar er is altijd ruimte voor meer.
Ik hou van slimme gadgets (voor in de keuken, tech etc), planten, ‘self-help’ boeken (niet van die hele zware, maar boeken zoals Ikigai bv of andere persoonlijke ontwikkeling dingen). Daarnaast vind ik het heel leuk om België (en in het bijzonder Antwerpen) beter te leren kennen. Ik heb wel al die 100% stadsgids van Antwerpen, maar andere leuke info (of een persoonlijk lijstje met aanraders!) is heel erg welkom. Daarnaast houd ik van mooie, simpele stationery, draag ik gouden sieraden (vooral ringen en oorbellen) en ehh… dat was het denk ik wel?
Ik ontvang liever geen make-up, eten/drinken en zilveren dingen. Oh en ik houd niet van de geur vanille. Maar verder maakt het me echt niets uit.
Ik heb een laaange week achter de rug dus ik vergeet vast heel veel. Check vooral ook m’n blog (daar vind je ook linkjes naar instagram en pinterest, vast ook helpful haha)
Hoe weet je trouwens of je Santa genoeg info heeft… Of genoeg input voor een pakketje althans? Geen nieuws is goed nieuws?