Collagetopic Secret Santa 2018

Hier kan je je collage posten! De deadline van de collage’s is 12 november. De rest van de informatie kun je hierrrrr vinden.

https://www.forumfeminarum.nl/t/aanmeld-informatietopic-secret-santa-2018/

Liefs!

1 like

Ok ik trap af!

15 likes

Ik doe helemaal niet mee, maar wou even zeggen dat ik het schattig vind dat je de leeftijd van je kat er bij hebt gezet haha.

19 likes

helvegen

9 likes

Heel saai maar ik heb tentamenweek en kan niet meer nadenken, haha. Doei!

11 likes

Beste Santa, zoals ik al aangaf, ben ik niet goed in dingen over mezelf te vertellen. Hopelijk geeft deze collage toch een beetje meer duidelijkheid. Schrik niet, want ik ben echt niet zo veeleisend als dat mijn collage doet overkomen. Ik heb zoveel mogelijk voorbeelden gegeven om het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Wat ik vergeten ben in mijn collage te vertellen is dat ik het altijd leuk vind om zelfgemaakte dingetjes te krijgen. Maar mocht je, net zoals ik, twee linkerhanden hebben dan is dat natuurlijk geen must.
Veel succes!

11 likes

haha mijn puberdochter <3

1 like

Hierbij ook die van mij! Heb er twee van gemaakt. :sweat_smile:

Edit: ik vind zelfgemaakte cadeaus en dingen waar veel liefde / aandacht aan besteed is het allerleukst! Oh en ik eet bijna volledig vega. Succes lieve Santa!

11 likes

Hoop dat het duidelijk genoeg is! Heb niet echt een wensenlijstje, maar met deze dingen maak je me sowieso blij. Zelfgemaakte dingen vind ik ook erg leuk, net als chocolade.

Instagram: https://www.instagram.com/zoe_zolea/

12 likes

Oke hij is best klein, maar als je de afbeelding in een ander tabblad opent, kan je het beter lezen!

Ik krijg zin om nu gewoon te zeggen ‘Zie collage van Forummer X’ hahaha

4 likes

Hier mijn collage! Winkels die ik leuk vind zijn Dille & Kamille, Sostrene Grene, Hema, Flying Tiger en tweedehands/kringloopwinkels. Zelfgemaakte dingen vind ik ook leuk om te krijgen!

9 likes

9 likes

Klik voor meer info

30 jaar / Getrouwd / Zoontje (15m) / Fotograaf
Vegetariër / 1 Poes

Dol op:
Koffie / Koffie / Koffie (zie: zoontje)(heb maler).
Pure chocolade / Lush (karma/bloemig) / Polaroid / Wandelen / Pins / Katten / Engelse thee / Planten (zij niet zo dol op mij) / IJsland / Kaarsen / Bordspellen / ‘Hipster’-stijl

Niet dol op:
Xenos wijsheden / Gitters / Noten/pinda (allergie) / Teveel frutsels / Nagellak / Flow / Sieraden / Bad (nouja, wel dol op maar heb het niet)

Ik ben niet goed in momenten van ontspanning voor mezelf pakken (zie: zoontje) en vind als ik verlanglijstjes maak altijd “dat ik toch niks nodig heb”. Lieve Secret Santa, verras jij me door het tegendeel te bewijzen? <3 Ik kan wel een leuk/ontspannen/verrassend pakketje gebruiken!

9 likes

Bedankt voor de tip over PowerPoint

Edit: sorry dat de ruimte tussen winkels en tips kleiner is dan de andere ruimtes maar ben nu te lui om het nog aan te passen

Edit 2: ik zie dat er een spatie mist bij chips ik ga het morgen aanpassen I promise xxx

10 likes

Ik doe zelf niet mee, maar wat zijn jullie allemaal creatief, super leuk topic om te volgen dit! Succes en veel plezier allemaal :smiley:

3 likes

Ik heb dinosaurussen verkeerd gespeld. Meestal kan ik redelijk goed spellen.

8 likes

Ik hou ook van dikke katten maar dat vinden mensen raar…

7 likes

Ik hoop dat iemand zijn portemonnee open trekt en de Torino bij je laat bezorgen

Wat is het budget excl. verzenden eigenlijk?

Edit: grapje, dat wist ik natuurlijk allang. 15 euro dus!

Hahaha ik ga stuk om je droge koekjes :joy: zo random.

En @iedereen wat een mooie collages!
Ik moet de mijne nog maar eerst wat mooier maken hoor voor ik m hier durf te plaatsen😅