Ik ben 39 jaar, ben getrouwd en heb een dochter van 8, werk op de administratie.
ik ben niet sportief en ben een erg gevoelig persoon als het om mijn huid en eten gaat.
ik ben dol op lezen, kaarsjes gezelligheid.
mijn huiskeuren zijn groen, wit bruin hout en oranje. we hebben ook een kerstboom met oranje ornamenten.
oh ja en ik heb kleine voeten maat 35, en kan niet tegen nagellak
succes!!!
liefs.
Sorry dat ik iedereen like maar vind het zo leuk om jullie a) beter te leren kennen en b) te zien hoe creatief jullie zijn!
Hierbij de mijne
Samenvatting
Minder leuk: Fruitsmaken thee, live laugh love, dieren dingen, oorbellen, felle kleuren nagellak. Maar ik vind al vrij snel dingen leuk dus wees echt niet bang!! Ik vind het sowieso lief haha
Echt leuk om iedereen zo toch “persoonlijker” te leren kennen
Eigenlijk te weinig tijd dus een lelijke collage, maar hopelijk wel informatief genoeg voor mijn Secret Santa!
Hahahah viel mij ookal op!
En ik vreet ook hoor alleen maar niet op het werk haha.
haha… stiekem als je thuis bent
Zo leuk al die collages! Voor mijn Santa: ik hoop eind vd week wat meer tijd te hebben voor mijn collage. Al kun je natuurlijk alvast op m’n blog en insta spieken linkjes staan in m’n profiel als het goed is
ah shit ik wilde je net een homp kaas toesturen
Nou vooruit, een homp van deze kan ik wel waarderen
Wow wat hebben jullie mooie collages gemaakt! Heb nu spijt dat ik mij niet heb opgegeven. Heel veel plezier!
Hoop dat je Santa meeleest
Ik doe verder niet mee ofzo, maar wat zijn sieraden in Freek vonk stijl? Kan me er geen voorstelling van maken haha
Verder zijn die collages super leuk om te zien!
Ik hou niet van frutselige sieraden met te veel details, dus bijvoorbeeld haaienoorbellen, maar dan alleen goudkleurig.
ooeeeh zo leuk al die collages <3 ik hoop dat die van mij niet suf en een beetje duidelijk is. En ik heb mijn kat en boom er herkenbaar in, zo spannend:joy: