Collagetopic Secret Santa 2018

Haha die heb ik al!
Sfeer impressie van mn huis :heart:

Budget is rond de 15 excl verzenden.

1 like

Ja… maar is gewoon kak…
Ga je bij iemand thee drinken krijg je van die droge meelkoekjes aangeboden. Horror

1 like

Haha true :joy:
Best wel veel druk nu voor jouw secret santa :smiley::smiley::smiley:

Ah dit is altijd mijn lievelings topic ter inspiratie voor mijn eigen sinterklaas/kerst lijstje!

4 likes

haha… snap ik… ben met alles blij en anders doneer ik de droge koekjes wel aan een bejaardentehuis .
Die oudjes zijn er dol op!

1 like

Ik vind dit zo’n leuk gezellig topic! Mijn collage komt donderdag :smile2:

Wat meer info

Hoi! Ik ben dus Quinoa, 23 jaar en studeer rechten.
Ik hou van handwerken (ben net begonnen aan haken en brei al wat langer), daarnaast ben ik dol op plantjes, mijn vensterbanken staan vol met cacti en vetplantjes en drie halfdode orchideeën. Ik rij paard, dus ik hou altijd wel van paardendingetjes, daarnaast ga ik mee met de alpaca-hype en is een verdwaalde kat ook héél welkom. Hou ook van fotografie. In de herfst en winter (en rest van het jaar) sta ik bekend als koukleum dus ik ben dol op warme spullen en thee.
Gezien ik nog studeer zijn markers, tabjes en organisers van harte welkom, ik ga echt snel door markers heen en heb nooit genoeg kleurtjes.
Hou niet zo van koffie, lieveheersbeestjes of oorbellen (die draag ik nooit). Qua snoep ben ik ook een beetje een snob, hoewel ik een kilo bolognese chips bést binnen een dag op kan hoor.

7 likes

Oh kan ik die van jou gewoon kopiëren? Ik vind het nog best moeilijk om een goede collage, die mij goed weergeeft, te maken!

Hoop dat het formaat een beetje goed is!

9 likes

Extra info

Ik ben dus Briseis! Mijn collage geeft eigenlijk vooral m’n interieursmaak weer maar ik denk dat je daar best veel van kan afleiden. Ik houd van kleur en kitsch maar ook van strak en grafisch als het om accessoires en spullen gaat (al komt dat minder terug in de collage, haha). Leen Bakker-huizen zijn mijn grootste nachtmerrie.

Ik laat me graag verrassen maar met thee, notitieboekjes en pennen ben ik altijd blij. :slight_smile: O en met kitscherige kerstaccessoires!

Belangrijke notitie over de thee: ik heb echt een gigantische hekel aan zoethout (liquorice) en aan alles wat munt-gerelateerd is (sterrenmunt, pepermunt, etc.).

Verder ben ik dus vegan. Denk dat het het makkelijkst is om verzorgings-/doucheproducten en snacks/eten helemaal te vermijden of om te kijken of er expliciet op staat dat 't vegan is. :slight_smile: Ik krijg vanwege m’n vegan leefstijl ook het liefst geen spulletjes met wol, leer, veren of bijenwas (dus geen kaarsen). Hoop dat dit niet te veel een beperking oplevert! :smiley:

Edit: nog wat inspiratie opgedaan bij @Monito, ik vind (bord)spelletjes ook echt fantastisch

9 likes

PS Dit topic heeft zoiets gezelligs, ik kom er helemaal van in de decembersfeer <3

8 likes

7 likes

Dank voor je tip. Ik heb de mijne net hierboven geplaatst.
Ik kon me gewoon goed vinden in je collage + beschrijving :wink:

1 like

Ik geef ook lekker bewust niet meer info, want ik wil niet teveel sturen.
Wees lekker crea, leef je uit. Ik laat me graag verassen.
Ps: ik heb geen kerstboom want m’n hond sloopt alles :upside_down_face:

14 likes

Samenvatting

Bij dezen mijn collage!

Net zoals @Anna88 vind ik ook niet dat ik echt wat nodig heb, maar een verrassend pakketje is zeker welkom! Een pakketje wat ik kan gebruiken tijdens een moment voor mezelf en het zou leuk zijn (maar hoeft niet) als mijn kleine meisje ook een verrassing krijgt. Het is tenslotte haar eerste kerst en ik hoop dat ze net zo van de gezellige sfeer gaat genieten als ik!

Nog wat extra info over wat ik niet wil of niet leuk vind: geen make-up, pennen, sieraden, shampoo o.i.d., haaraccessoires, felle kleuren, fruitsmaakjes thee of munt-achtige thee.

Mocht je graag snoep/koek/chocolade kopen: kindersurprise eieren zijn mijn lievelings!

6 likes

Voor diegene die wacht op mijn collage: ik maak en post die vrijdag!

Verderrrr qua eten hou ik erg van chocola, vooral pure. Of kinder chocolade.
Sokken: hoe gekker hoe beter
Verder ben ik een enorme sneakerfreak én spaar ik sleutelhangers :blush:

Oh en er staat armbadje. Maar dit moet natuurlijk armbandje zijn :clap:t2:

7 likes

Mijn collage. Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is :sweat_smile:

7 likes

Dag lieve Santa,

Hierbij mijn collage! Ik denk wel dat dit alles is, dus mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel :). Oh voor sokken of sloffen, ik heb maat 37. En qua boeken lees ik alles!

9 likes

Ik dacht goh wat hebben we veel gemeen totdat ik bij - Dietist en Personaltrainer - kwam terwijl ik chips zit te eten… :joy: #winterbody

5 likes