Volgens mij is er gezegd dat als je gaat zitten je hem af kan doen. Dus wellicht dat, dat je ook al wat helpt?
Oh toen ik op het Sav was (AH xl) was het denk ik een derde van de mensen die er een op had! Personeel alleen niet en ook geen hesjes
Net gelezen op ons informatieplatform iets dat t vanaf morgen voor personeel verplicht is.
Morgen maar met wegwerp proberen en van t weekend oefenen met stoffen.
Toen ik daar net was op Sav, was het bijna niemand en een enkeling qua medewerkers met een mondkapje. Wel een beveiliger
Enige wat ik denk is ik hoop maar niet dat ze weer betaald krijgt.
Hebben jullie tips voor fysieke winkels waar je stoffen herbruikbare mondkapjes kunt kopen?
Ik ben ook op zoek. Ik zag ze bij de Etos maar alleen in hysterische panter printjes.
Etos heeft ze en Kruidvat ook, begreep ik! Bij mijn Etos hadden ze ook effen kleuren
Zie net online bij hema ook gewoon zwarte en witte, in veel winkels nog op voorraad. Dus ga morgen even op pad.
Mango!
Moet ik ook maar doen haha. Want we hebben 0 mondkapjes (nooit met ov). Dus voor het verplicht wordt en ik niet meer zonder mondkapje de winkel in kan om een mondkapje te kopen
Zou wel even de voorraad van je filiaal checken kort voor vertrek want vandaag is onze voorraad compleet geplunderd. En denk dat dat morgen wel doorgaat! Heb ze zelf ook online maar besteld😂
Daarom heb ik net een doos wegwerp en nog n herbruikbare gekocht
Ik heb ze morgen avond nodig, dus durf bestellen niet te gokken… kijk morgen voordat ik ga nog even op de voorraad, thanks voor de tip!
Zeker niet online bestellen, want dat is er zeker niet morgen! Maar ook als tip voor anderen.
Die van hema (niet deze maar de andere stoffen met 2 per pakje) zijn echt top! Zit zelfs een opening voor een filter in, deze verkopen ze ook los. Gaan wel hard, is mijn ervaring van begin augustus. Persoonlijk vind ik die van de hema echt het fijnste!
Ja zag die met printjes ook, maar vond ik wel heftig! Maar ga gewoon even in de winkel kijken.
Meeste Hema mondkapjes kun je omdraaien met de print naar binnen, buitenkant is dan gewoon effen van kleur als je niet van printjes houdt!
Ik heb die ook, maar bij mij zijn die neusijzertjes helemaal niet vastgemaakt. Gewoon zo erbij gegooid, doe zelf er maar in. Is eigenlijk gewoon een lang broodzakijzertje, breder was comfortabeler geweest en ik vind ze dus ook niet lekker afsluiten.
@Blush ik heb ze wekenlang ook bij Wibra gezien, weet niet hoe dat deze week is
Bij de kruidvat hebben ze 3 effe mondkapjes in neutrale kleuren voor 5 euro. Ik vind ze prima zitten!