Het is helaas nog niet voorbij.
Love de titel
Hahaha ik ook. Zoveel mensen die dat zeggen.
Net als euries.
En dan vooral “de carona”
Wie had begin dit jaar kunnen denken dat er 6 delen van dit topic zouden komen
Lol ik weet nog dat ik zei dat er geen apart coronatopic hoefde te komen, kon prima in het nieuwstopic blijven toch. And here we are 8 maanden later
Beetje respect voor carona hé.
Mijn vriend las dit en wilde graag laten horen hoe hij mensen dat vaak hoort zeggen.
Mijn collega’s hier in de UK noemen het “The Big C” en ik word daar echt aggressief van
Ja, heb je er een beetje de C in ja?
Sorry
Mijn binnensport begint volgende week weer, maar ik voel me er eigenlijk niet zo fijn bij. Binnen sporten mag natuurlijk volgens de regels maar we zijn dan met 20 man in een zaal aan het zweten en ademen en regelmatig dicht bij elkaar. Ik heb toch het idee dat je op die manier best makkelijk besmet kan worden. De rest van het team lijkt zich echter totaal niet druk te maken dus wil ook weer niet de zeikerd zijn (plus dat ik er wel gewoon zin in heb om weer te spelen).
Ik heb ook superveel respect voor corana!
Over die horecacontroles, ik vind dat ook zo gek gaan van wat ik hoor? Ik ken een café wat letterlijk tien dagen achter elkaar dagelijks gecontroleerd is (want studentencafé…) en daar was het elke keer goed. Dan ga je op dag 3 toch een keer ergens anders controleren?? Snap dat je niet elke horecatent kan doen maar je kan toch proberen iets te doen in elk geval
@midheavenmoon Ja het gaat over het algemeen wel weer wat beter, alleen gisteravond voelde ik me echt weer heel beroerd en ik heb vandaag wel tot 2 uur in mijn bed gelegen en vandaag weer helemaal niks gedaan. Het blijft gewoon maar voortkabbelen echt heel vervelend
Het is ook wel echt een vreselijke tijd om een horeca ondernemer te zijn ook hoor. Jeetje haha
Ik heb een indirecte functie binnen een productiebedrijf maar moet soms enkele operators aansturen. Daardoor word er binnen ons bedrijf toch wel verwacht dat je minimaal 1x per week je gezicht laat zien.
Ik kom net op kantoor zit er een engineer gewoon vet hard te snotteren ‘Ik ben alleen maar verkouden’ echt, blijf thuis?!
Ik vind dit ook heel lastig. Ik ben inmiddels twee keer gegaan, maar vorige week dan weer niet omdat ik afgelopen weekend naar m’n moeder wilde (waar ik afstand hou, maar als extra zekerheid). Het verschilt ook echt per week hoe ik me er bij voel.
Ik ben licht verkouden, dus ga me voor het eerst laten testen. Via mijn werk een code gekregen en kan daardoor vandaag, via de gewone site kreeg ik elke keer geen optie. Ben benieuwd naar de test.
Was er vandaag een groot overleg voor maatregelen in de grote steden?
Wij krijgen vanaf oktober een netto thuiswerkvergoeding. Gezien het feit dat wij doorgaans al 50% ban de tijd thuiswerkten zonder vergoeding (wel royaal mogelijkheid voor schermen en goed bureau etc.). Dekt voor mij bijna de hele lading als ik uitga van mijn eigen werkweek en ik uitga van die 2 euro per maand.