Caronatopic #6

Ja dat is ook zo, ik merk aan mezelf wel dat mijn kontje steeds korter wordt, terwijl niemand daar iets aan kan doen. Het is voor iedereen een kut situatie en dat vergeet ik weleens

2 likes

Kun je nog wel lekker zitten dan? :crazy_face:

17 likes

:takingbow:

4 likes

Voor de mensen die het interessant vinden, via de site van de Tweede kamer kun je live het debat over extra maatregelen volgen.

1 like

Oh god haha, helaas wordt mijn kontje niet korter eerder breder.

5 likes

Oh bah gelijk dat hoofd van Theo Hiddema
Ik sla even over haha

4 likes

Het kantoor tegenover mijn appartement blijft gewoon open? Ze hebben in maart/april/mei wel thuisgewerkt dus het kan wel. Echt idioot dat ze nu met z’n allen daar zitten te werken. Zo groot is het ook helemaal niet voor zover ik kan zien.
Haha lijk nu echt zo’n gluurder met m’n verrekijker maar ik kijk er echt recht naar binnen als ik uit het raam kijk. Ken’ ook alle mensen die daar werken haha

5 likes

Ja zit op t werk al de hele tijd te kijken hahaha maar zonder geluid :joy:

Gaan we nu eindelijk officieel eens mondkapjes gebruiken

1 like

Ik vind het zo vervelend dat bedrijven daar zo moeilijk over doen! Bij ons wordt sinds maart al in elke corona update mail aangegeven dat mocht iemand een laptopverhoger, beeldscherm, muis etc. nodig hebben, we dit altijd kunnen ophalen bij de facilitaire afdeling. Zeer blij mee in ieder geval
 balen dat dat dus niet overal zo werkt.

3 likes

FREEDOM.
Allebei Corona vrij verklaard :ok_hand:t2:

Ondanks dat voelt m’n man zich nog altijd te belabberd om naar buiten te gaan, maar ik ben direct een rondje gaan wandelen haha :see_no_evil::sweat_smile:

Binnen 24u de uitslag - netjes dus!

41 likes

Faaaack de eerste collega met corona. “Gelukkig” iemand die af en toe op de locatie komt, maar toch. Hoop dat ze er niet heel ziek van wordt (en weinig anderen heeft besmet).

Ik ben ben verbaasd eigenlijk dat mensen niet verdrietig mogen zijn over hun bruiloft die niet door gaat? Het is een dag die je maar 1x viert en veel geld kost, een hoogtepunt in je leven en als je dat niet kunt vieren met je familie en beste vrienden is dat behoorlijk shit hoor. Nee, niet zo erg als doodgaan of op straat slapen, maar wel echt heel rot.
En ik vind het ook shit voor mijzelf. Ik werk als zzper in de trouwbranche mijn inkomsten zijn drastisch naar beneden gegaan. Ik sta helemaal achter de maatregelen maar ik heb wel veel zorgen over hoe ik het hoofd boven water ga houden als dit allemaal nog veel langer gaat duren.

18 likes

Een vriendin van mijn heeft ook Corona gehad en zij begon zich inderdaad ook na een tijdje zorgen te maken dat het wel heel lang duurde allemaal (ze zat op dag 23 toen, zoiets). Huisarts gaf uiteindelijk ook aan dat het soms inderdaad lang kan duren, maar dat het dan opeens heel snel weer goed kan gaan. Dus hopelijk heb je snel een keerpunt en ben je snel beter!

1 like

Het is niet alsof je nooit meer kan trouwen en het helemaal niet kan doorgaan, alleen een halfjaar of een jaartje later misschien.

En niemand zegt ook dat je er niet verdrietig over mag zijn toch. Alleen dat er een tijd en een plaats is voor dat verdriet.

3 likes

Ik moet zo hard lachen en huilen tegelijk. Zo’n gekkie postte eindelijk wel een keer een artikel als ‘bewijs’. Het artikel is een mega lange blogpost wat samenvattend zegt:

In de Covid-19 vaccins zitten biosensors die van de mens een door middel van 5G bestuurbare willoze cyborg gaan maken

Ik wil het artikel hier niet plaatsen omdat ik die website geen views gun, maar ik ga stuk

16 likes

haha ik moet gelijk aan deze denken:

47 likes

Ah fijn. Wanneer is het bij jouw vriendin toen beter gegaan? En heeft ze er nu nog last van?

Ik probeer ook steeds te googlen of bijvoorbeeld alleen niezen corona kan zijn of alleen neusverkouden, maar die lijst met symptomen is zo lang nog steeds. En ja, dat er ‘‘zelden’’ staat betekent niet dat het niet kan natuurlijk. Hopelijk komt er op den duur wat meer kennis en kunnen ze de symptomen ook beter specificeren (als dat ĂŒberhaupt kan want volgens mij kan het zo anders verlopen per persoon)

Anyhow, succes met je test en het wachten op de uitslag en beterschap natuurlijk!

1 like

Wij moeten vanaf vandaag verplicht mondkapjes op op het werk en om de 3 uur verwisselen :face_with_monocle:

2 likes

Ik ging net boodschappen doen bij de appie (in den haag, klein filiaal dat wel) en ik was de enige met een mondkapje op?? Zelfs het personeel droeg er geen. Kom op zeg, hoeveel moeite is het