Caronatopic #6

Zit me zo te ergeren aan de manier waarop de journalisten vragen stellen tijdens de persconferentie. De meeste journalisten klinken als kleutertjes die hun ongenoegen uiten en een domme vraag stellen tegelijk.

Edit: Die journalist (van Nederlands Dagblad of zo?) over die kerkdiensten . Ik dacht echt: WIL JE EEN STICKER OF ZO!? Echt zo’n vraag die geen vraag was.

19 likes

Zegt ie nou ineens weer 4 op bezoek, het was toch 3

Misschien ken je in Duitsland gaan wonen, daar gaat t allemaal heel goed.

1 like

Lol AT5 in rep en roer omdat ze een live uitzending hebben :joy:

4 likes

Dat zijn dus said asshats uit m’n eerdere berichtje haha. Echt hoe moeilijk is het ook, nu wordt dus weer alles bij de winkelier gegooid van: beslis het zelf en hou zelf de mensen weg die niet meewerken!!!

Als je de hele winkel vol hangt met borden ziet niemand het, maar 1 klein stickertje met een oude prijs, ja hoor…
Willen jullie in je winkel het gaan handhaven dan? Want als je het zelf ook niet nodig vindt dan hoef je mensen er ook niet op aan te spreken.

8 likes

Toevallig heb ik vandaag een hele discussie gehad met 2 MT leden omdat wij al een paar maanden 50% verplicht worden om te komen werken. :grin::grin:

Lol op npo1 heeft iemand een lied geschreven over de persco

2 likes

Hahaha idd echt zo fucking typisch :rofl: Eerlijk, nu ik zelf corona heb, ben ik ook wel echt nerveus om het weer te krijgen. Ik zou het echt fijn vinden als klanten dan gewoon een mondkapje zouden dragen omdat het moet, maar omdat het niet verplicht is zouden we het dan weer zelf moeten gaan handhaven en dat kost gewoon zoveel energie :sweat_smile:

Ik dacht dat zingen ook niet meer mocht?

1 like

NOG EEEEEEEEN DAG

:slightly_smiling_face:

1 like

Hahhha dat een rtl journalist gewoon gaat vragen hoe zit het met carnaval. How about no :joy:

20 likes

Ik heb het niet gezien maar als het zoals ik hierboven lees ‘nog een dag’ is, is het idee genakt van die Engelsen die een One Day More-coronaversie zongen (wat viral is gegaan)

Als iedereen dit overal gaat melden en delen, spoor je het juist aan.

2 likes

Haha nee het was meer andersom, een soort melancholische ballad hoe vanavond de laatste avond is dat we nog leuke dingen kunnen doen en dat morgen ~definitief voorbij is~ en of we er niet meer van hadden moeten genieten

1 like

Oh oeps, zal ik het maar weghalen dan?

Ik klik altijd weg als de pers vragen mag stellen want het doet me teveel denken aan mijn havo 4 klassen die vragen gaan stellen nadat ik de planning van een nieuwe periode heb doorgenomen. Man man man.

67 likes

Lol een voetbal mannetje op het nieuws klaagt over dat er geen publiek meer bij de wedstrijden mag komen ‘ik ben er doodziek van’.

Nee man, weet je waar je doodziek van wordt…?

62 likes

Ik ben wel blij dat er geen in/uitreisverbod is voor de 3 grote steden, dat was best lastig geworden aangezien wij net buiten zo’n stad wonen en veel familie er dan weer net in etc.

2 likes