Dit heb ik ook altijd!!! Dus ik heb er een speciaal notitie mapje voor aangemaakt op men iphone. Ik zet er dingen bij dat ik graag zou kopen maar twijfel omdat ik het toch wat duur vind. Wanneer familie/vrienden me dan vragen wat ik graag als kado wil, kan ik gewoon wat dingen uit men lijstje opnoemen.
Slim. Beetje jammer dat ik over vier dagen al jarig ben. Verjaardag 2021 here I come!
Ah jammer misschien iets leuk/luxe voor je sport/hobby, of een plant, iets van huidverzorging of make up, een bon voor kledingwinkel, iets deco/meubel voor in je huis? Ik ben maar wat dingen aan het opnoemen van men eigen lijstje
Ik dacht er net aan dat ik ooit nog een Philips wake up light wilde, dus ga me daar eens op oriënteren. Had al sportkleding bedacht maar dat vind m’n vriend stom
Oeh lastig is dat he. Misschien is een couple shoot iets? En dan als extraatje dat ze een foto namaken van hun trouwdag. Of een weekendje/nachtje weg. Etentje.
Of voor een kleiner budget een persoonlijk fotoalbum maken met verhalen erbij van vroeger. Wat je geleerd hebt van je ouders over de liefde. Of je maakt een boekje met van die vragen die je ouders aan elkaar kunnen stellen. En als je al die antwoorden bij elkaar zet je als lezer een beeld hebt van veertig jaar huwelijk (en verkerigtijd)
Of je maakt een boekje met waardebonnen waar kleine date ideeën op staan. Die kunnen de het hele jaar door inzetten en die betaal jij dan.
Ik heb ook een wakeup light en ik vind het zoo chill wakker worden met de radio en dat daglicht :)!! Aanrader dus.
Zit alleen te dubben of 't niet vervelend voor m’n vriend is met dat licht
Je kan instellen tot hoe fel die gaat om wakker te worden. Maargoed mijn vriend staat 2 uur eerder op dan ik dus ik weet het niet.
Slaapt je vriend licht /is die gevoelig voor licht
Mijn ouders kregen van mensen een nachtje naar een sterrenkubus en vonden dat erg leuk!
Een nachtje weg is altijd leuk! Ik zou alleen liever (ook) iets geven dat meer tastbaar is. Ik zit nu een beetje te denken aan een bronzen beeldje, daar vond ik online wel leuke van.
@Marquez mijn ouders zijn niet het type voor een foto shoot al vind ik dat namaken van een foto zelf echt een leuk idee! Een fotoalbum is tof maar daar heb ik te weinig tijd voor om dat nog op tijd te maken. Idee bewaar ik voor later. Bedankt voor je suggesties!
Een vriendin wordt dertig, wij zijn het al. Wat is een leuk cadeau? Zat te denken aan een overlevingspakket met bijv anti-rimpelcreme, wat nog meer?
Een flesje advocaat, tena lady, ijsblokjes vorm in de vorm van kunstgebit, puzzelboekje, pantoffels, multivitaminen voor ‘de oudere vrouw’, een pincet ‘om de grijze haren eruit te plukken’
Haha tof! Het pincet voor verdwaalde grijze haren en een puzzelboekje had ik ook al op m’n lijstje! Het flesje advocaat komt er absoluut bij op! De vitaminen vind ik ook leuk, thanks!
Ik heb uiteindelijk de wake up light gehad, vind 't heel fijn. Ook de in slaap val functie, wel jammer dat ik daar alleen zee of regen geluiden heb, moet ik meteen er plassen
Mijn schoonouders hebben de afgelopen maand ons huis verbouwd en daar willen we ze uiteraard heel graag voor bedanken. Normaal gesproken zouden we ze mee uit eten nemen, maar dat lijkt ons op dit moment niet de beste optie. Iemand een leuk ander idee?
Iets luxer eten bestellen bij een cateraar of een traiteur en dat thuis opeten?
Ik ben op zoek naar een mooie uitgave van een woordenboek maar het lukt me niet om er online een te vinden, weet iemand hoe ik dat kan vinden? Ik kom niet verder dan Prisma pocketwoordenboeken.
Ik weet niet waar je woont. Maar ik was net in Deventer in een antieke boekwinkel en hij had echt prachtige exemplaren!
Onze gezinnen beginnen alweer over de cadeautjes voor kerst. Ik vind het altijd best lastig om leuke dingen te vragen als om leuke dingen te verzinnen (vooral voor onze ouders). Dus ik dacht ik haal dit topic weer eens omhoog.
In ieder geval op mijn lijstje:
Kaarsen
Bakspullen zoals een afkoelrek en ballet
Agenda
Dingen voor in bad.
Mijn lijstje:
- Boeken
- Iets van badbruisballen/badolie
- Hele dikke sokken (draag ik i.p.v. pantoffels en zeker met thuiswerken fijn om een extra paar te hebben)
- Puzzel
- Tuinspullen (moet nog even verzinnen wat precies maar denk o.a. tomatenspiralen en netten)
- Frietsnijder haha
En inspiratie voor familieleden (deels al gekocht):
- Gsm-hoesje
- Afgedrukte foto’s
- Weerstation / pluviometer
- Lokaal bier
- Puzzelboek
- Sokken met toffe print
- Decoratie voor in huis
- Tuinvogelpakket (vetbollen en zonnebloempitten etc.)
- Kalender
- Gedichtenbundel