Ik weet alleen dat ik voor mijn vader een egelhuisje ga kopen haha
Wat is het budget?
Hoger:
- smartwatch
- tablet
- robot stofzuiger
- mooi horloge
Gemiddeld:
- bier pakket
- koffie pakket
- mooie gitaar standaard of ophang systeem
@Paula ik denk dat je hier beter terecht kan, dan in het advent kalender topic
En om wat tips te geven:
- een spel (beverbende/uno/regenwormen etc)
- een rituals schuim
- leuke sokken
- een boek
- een geurkaars
- een luxe chocoladeletter
Kijk dit had ik nodig in m’n leven! Bedankt!!!
@MadameMignon ik zag je post in het andere topic, misschien heb je hier iets meer succes met de cadeaus(tips)!
oh dankjewel! Ik was idd aan het zoeken en vond die andere maar deze nog niet
Voor Sinterklaas moet ik drie cadeaus kopen voor €10,-
3 volwassenen en 3 kinderen waarvan er een 12 is.
Ik kom niet verder dan:
- 1/5 staatslot;
- frixion pen (zo’n uitgum pen);
Iemand andere ideeen?
Misschien een spelletje? Reisedities van grote spellen zijn goedkoper. Tijdschrift, stripboek, sokken, kaarsjes, doucheschuim, puzzelboek, chocoladeletters zijn verder een beetje de standaard dingen denk ik, haha.
Een leuke puzzel?
Voor een vriendin, weet iemand nog fijne opschrijf-boekjes die te maken hebben met mindfulness / dankbaarheid? De enige die ik ken is ''The 6 minute journal" maar die vind ik weer een beetje prijzig (rond de 25 euro)
o dankje! dat is wel een groot verschil
Het Dankboek van Ernst-Jan Pfauth vind ik een aanrader.
Weet iemand leuke brievenbuscadeautjes? Er zijn binnenkort wat mensen jarig en ik wil graag een soort cadeautje sturen ipv een kaartje, het liefst kant en klaar verstuurd via een site ipv dat ik het zelf moet opsturen.
Dankje!!
Ik hoop niet dat dit als spam gezien wordt (anders delete ik het weer): ik heb er in april een blog over geschreven met allerlei leuke brievenbuscadeautjes (ook een aantal Belgische webshops). https://www.lastdaysofspring.com/2020/04/cadeautjes-per-post/
www.veelliefsvoorjou.nl is ook heel leuk, die moet ik er nog tussen zetten. Als iemand anders nog leuke ideetjes heeft houd ik me aanbevolen want ik zoek ook nog leuke brievenbuscadeautjes.
Handig en leuke blog!! Bedankt voor je reactie!
Ontbijt op bed de volgende ochtend? Cadeaubon van hun favoriete restaurant of sauna of iets anders wat ze graag cadeau ontspanning doen? Fles wjin die over 1/5/10 jaar op dronk is zodat deze open kan op een jubilieum?
Ik ga na 11 jaar afscheid nemen van mijn huidige werk. Ik ben hier binnen gekomen als wilde 20 jarige die regelmatig half dronken nog was, en ik ga als brave getrouwde moeder Ik wil ze echt wel iets leuks geven, maar wil ook geen 100 euro uitgeven. We zijn met 40 mensen, dus het liefst niet iets heel groots want ik moet het ook mee kunnen nemen. Iemand een idee?